Strategic Management of Technological Innovation, 5th Edition, provides an in-depth exploration of how technology drives competitive strategy and growth. Melissa Schilling guides readers through the systematic process of managing innovation, emphasizing analysis, formulation, and implementation as critical pillars in the strategic framework. The text is thoughtfully organized to reflect the step-by-step approach of traditional strategic management, from evaluating market dynamics to crafting and executing effective strategies. This edition offers practical insights for understanding the evolving role of technological innovation in today's competitive landscape.
Studiesalg.dk er en markedsplads hvor studerende i hele landet kan handle direkte med
hinanden.
Vores betalingsystem sikrer, at du både som køber og sælger er beskyttet, i alt lige fra
betaling, forsendelse og godkendelse af bøgerne.
Vi kræver MitID verificering af både sælger og køber. Dette er med til at sikre begge parter en god oplevelse og undgå svindel af enhver art.
Betal online med MobilePay. Vi opbevarer betalingen, og udbetaler først pengene til sælger når bøgerne er leveret og godkendt.
Sælg nemt dine bøger videre når du ikke længere har brug for dem. Med vores web-app er det nemt at scanne stregkoder og tage billeder af dine bøger.