Studiebog: Social Marketing

Social Marketing

Af Philip Kotler, Nancy R. Lee
ISBN13:
9781412956475
Udgave:
3. udgave, 2008 Bemærk: Findes i nyere udgave
Vejledende salgspris 531,00 kr.
Midlertidigt udsolgt

Produktdetaljer

Forfatter:
Philip Kotler, Nancy R. Lee
Forlag:
SAGE Publications, Incorporated
Udgave:
3
Udgivelsesår:
2008
Format:
Hæftet
Sprog:
English
Sideantal:
456
ISBN13:
9781412956475
ISBN10:
1412956471

Beskrivelse

Social Marketing, Influencing Behaviors for Good, Third Edition offers a comprehensive framework for applying commercial marketing strategies to drive meaningful social change. With a solid blend of fundamental marketing theory and practical techniques, this edition equips both students and professionals with the tools needed to effect positive behavior shifts in areas such as public health, environmental protection, and community engagement. This updated edition incorporates a range of newly revised cases and a broadened focus on international examples, reinforcing the relevance of modern marketing principles in today’s dynamic social landscape. It provides clear insights into adapting traditional marketing practices for the successful promotion of social initiatives. Ideal for students in public health, public administration, public affairs, environmental studies, and business, as well as practitioners seeking an ongoing resource, Social Marketing stands as an essential guide for creating impactful social programs.

Andre kiggede også på

Nem og tryg handel

Studiesalg.dk er en markedsplads hvor studerende i hele landet kan handle direkte med hinanden.
Vores betalingsystem sikrer, at du både som køber og sælger er beskyttet, i alt lige fra betaling, forsendelse og godkendelse af bøgerne.

4.7 Fremragende

Bekræftet identitet

Vi kræver MitID verificering af både sælger og køber. Dette er med til at sikre begge parter en god oplevelse og undgå svindel af enhver art.

Hurtig og sikker bestilling

Betal online med MobilePay. Vi opbevarer betalingen, og udbetaler først pengene til sælger når bøgerne er leveret og godkendt.

Nemt at sælge

Sælg nemt dine bøger videre når du ikke længere har brug for dem. Med vores web-app er det nemt at scanne stregkoder og tage billeder af dine bøger.

I samarbejde med
SafePay Nordic
Vares stand
Her kan du læse mere om hvordan en vares stand er defineret.
  • Perfekt stand

    Perfekt stand

    Bogen har ingen, eller kun få, ubetydelige tegn på at have været anvendt. Ingen noter, skrammer eller pletter.

  • God stand

    God stand

    Ingen fejl eller mangler, der har betydning for bogens anvendelse. Overstregninger kan forekomme, men al skrift er synlig.

  • Slidt stand

    Slidt stand

    Tydeligt slidt, og kan måske have væsentlige defekter som løssrevne sider, eller kuglepensnoter.

Vælg blandt annoncer
Social Marketing - 3. udgave, 2008