Social Marketing: Influencing Behaviors for Good - Tredje udgave (2008) er en systematisk vejledning til planlægning og implementering af programmer, der har til formål at skabe social forandring. Udgivet af SAGE Publications i paperback med 456 sider, præsenterer Philip Kotler og Nancy R. Lee en grundig gennemgang af processen fra idé til effekt. Bogen bygger på grundlæggende principper fra kommerciel marketing og viser, hvordan disse kan tilpasses sociale mål. Eksemplerne spænder bredt fra folkesundhed og skadesforebyggelse til miljøbeskyttelse og mobilisering af lokalsamfund, så læseren får både teoretisk ballast og praktiske redskaber. I denne 3. udgave er mange cases ajourført, der lægges øget vægt på internationale eksempler, og de teoretiske rammer og metoder er opdateret med de nyeste researchresultater og tendenser inden for social marketing. Social Marketing anerkendes som den førende lærebog på området og henvender sig til studerende i folkesundhed, offentlig administration, samfundsvidenskab, miljøstudier og erhverv - ligesom bogen fungerer som et værdifuldt opslagsværk for praktikere med ansvar for sociale forandringsprojekter.
Studiesalg.dk er en markedsplads hvor studerende i hele landet kan handle direkte med
hinanden.
Vores betalingsystem sikrer, at du både som køber og sælger er beskyttet, i alt lige fra
betaling, forsendelse og godkendelse af bøgerne.
Vi kræver MitID verificering af både sælger og køber. Dette er med til at sikre begge parter en god oplevelse og undgå svindel af enhver art.
Betal online med MobilePay. Vi opbevarer betalingen, og udbetaler først pengene til sælger når bøgerne er leveret og godkendt.
Sælg nemt dine bøger videre når du ikke længere har brug for dem. Med vores web-app er det nemt at scanne stregkoder og tage billeder af dine bøger.