Social Marketing: Changing Behaviors for Good er den førende lærebog til planlægning og gennemførelse af sociale marketingkampagner, der har til formål at ændre adfærd til gavn for samfundet. Baseret på traditionelle marketingprincipper giver Nancy R. Lee og Philip Kotler en detaljeret ramme for, hvordan man omsætter teori til praksis. Med konkrete eksempler viser forfatterne, hvordan sociale marketingværktøjer kan forbedre folkesundhed, reducere skader, beskytte miljøet, styrke fællesskaber og fremme økonomisk trivsel. Bogen gennemgår en 10-trins model, der guider alle faser fra analyse og strategi til evaluering og opfølgning. Denne 5. udgave, først udgivet i 2015 af Sage Publications, indeholder over 26 nye cases, der illustrerer planlægningsmodellens anvendelse i praksis. Derudover præsenteres et helt nyt kapitel om de centrale teorier, modeller og rammer, der inspirerer og underbygger effektive sociale marketinginitiativer.
Studiesalg.dk er en markedsplads hvor studerende i hele landet kan handle direkte med
hinanden.
Vores betalingsystem sikrer, at du både som køber og sælger er beskyttet, i alt lige fra
betaling, forsendelse og godkendelse af bøgerne.
Vi kræver MitID verificering af både sælger og køber. Dette er med til at sikre begge parter en god oplevelse og undgå svindel af enhver art.
Betal online med MobilePay. Vi opbevarer betalingen, og udbetaler først pengene til sælger når bøgerne er leveret og godkendt.
Sælg nemt dine bøger videre når du ikke længere har brug for dem. Med vores web-app er det nemt at scanne stregkoder og tage billeder af dine bøger.