Studiesalg.dk
Studiebog: Social Marketing

Social Marketing

Af Nancy R. Lee, Philip Kotler
ISBN13:
9781412981491
Udgave:
2011 Bemærk: Findes i nyere udgave
Midlertidigt udsolgt
Få besked når bogen kommer til salg.

Produktdetaljer

Forfatter:
Nancy R. Lee, Philip Kotler
Forlag:
SAGE Publications
Udgivelsesår:
2011
Format:
Hæftet
Sprog:
English
Sideantal:
521
ISBN13:
9781412981491
ISBN10:
1412981492

Beskrivelse

Den fjerde udgave af Social Marketing er den mest omfattende lærebog til planlægning og gennemførelse af programmer, der har til formål at skabe social forandring. Her samles centrale marketingprincipper og omsættes til strategier og kampagner, der effektivt kan påvirke adfærd til gavn for samfundet. Bogen giver en solid indføring i grundlæggende marketingteori og -værktøjer, og udvider disse med metoder specielt målrettet folkesundhed, skadeforebyggelse, miljøbeskyttelse og mobilisering af lokalsamfund. Hvert afsnit er designet til at vise, hvordan man omsætter teori til praksis. Forfatterne Nancy R. Lee og Philip Kotler står bag værket. Lee er en anerkendt forelæser, konsulent og forfatter inden for social marketing, mens Kotler, der introducerede begrebet "social marketing" sammen med Gerald Zaltman i 1971, har haft en uvurderlig indflydelse på disciplinen. Bogens kapitler indledes med en introducerende case og afrundes i de fleste tilfælde med en afsluttende case, der demonstrerer, hvorfor og hvordan social marketing virker. Resumeer af nøglepunkter, diskussionsspørgsmål og en trin-for-trin guide til udvikling af en marketingplan sikrer, at læseren er klar til at tage handling. Tilsammen skaber bidragene fra internationale eksperter - blandt andre fra CDC, National Centre for Social Marketing, AARP og Office of National Drug Control Policy - et autentisk indblik i praksis og åbner for mangfoldige perspektiver på, hvordan man motiverer til adfærdsændringer for det fælles bedste.

Andre kiggede også på

Nem og tryg handel

Studiesalg.dk er en markedsplads hvor studerende i hele landet kan handle direkte med hinanden.
Vores betalingsystem sikrer, at du både som køber og sælger er beskyttet, i alt lige fra betaling, forsendelse og godkendelse af bøgerne.

4.9 Fremragende

Bekræftet identitet

Vi kræver MitID verificering af både sælger og køber. Dette er med til at sikre begge parter en god oplevelse og undgå svindel af enhver art.

Hurtig og sikker bestilling

Betal online med MobilePay. Vi opbevarer betalingen, og udbetaler først pengene til sælger når bøgerne er leveret og godkendt.

Nemt at sælge

Sælg nemt dine bøger videre når du ikke længere har brug for dem. Med vores web-app er det nemt at scanne stregkoder og tage billeder af dine bøger.

I samarbejde med
SafePay Nordic
Vares stand
Her kan du læse mere om hvordan en vares stand er defineret.
  • Perfekt stand

    Perfekt stand

    Bogen har ingen, eller kun få, ubetydelige tegn på at have været anvendt. Ingen noter, skrammer eller pletter.

  • God stand

    God stand

    Ingen fejl eller mangler, der har betydning for bogens anvendelse. Overstregninger kan forekomme, men al skrift er synlig.

  • Slidt stand

    Slidt stand

    Tydeligt slidt, og kan måske have væsentlige defekter som løssrevne sider, eller kuglepensnoter.

Vælg blandt annoncer
Social Marketing - 2011