Services Marketing: People, Technology, Strategy (Eighth Edition) offers an authoritative and updated examination of the field of services marketing. Drawing on extensive academic research, the book presents a solid managerial perspective that is both clear and progressive, helping readers navigate contemporary challenges in services marketing. This edition meticulously blends theory with practical insights, incorporating current trends, cutting-edge technology, and real-world case examples. It is an ideal resource for students and professionals seeking a deeper understanding of the evolving strategies and practices in the global services economy.
Studiesalg.dk er en markedsplads hvor studerende i hele landet kan handle direkte med
hinanden.
Vores betalingsystem sikrer, at du både som køber og sælger er beskyttet, i alt lige fra
betaling, forsendelse og godkendelse af bøgerne.
Vi kræver MitID verificering af både sælger og køber. Dette er med til at sikre begge parter en god oplevelse og undgå svindel af enhver art.
Betal online med MobilePay. Vi opbevarer betalingen, og udbetaler først pengene til sælger når bøgerne er leveret og godkendt.
Sælg nemt dine bøger videre når du ikke længere har brug for dem. Med vores web-app er det nemt at scanne stregkoder og tage billeder af dine bøger.