Servicedesign af Søren Bechmann er en lærebog, der henvender sig til studerende inden for kommunikation, markedsføring og salg. Bogen belyser, hvordan en dyb forståelse for kundernes behov kan danne grundlag for udviklingen af serviceydelser, der både er efterspurgte og med til at styrke relationen til kunderne. Gennem konkrete eksempler og teoretiske perspektiver viser Bechmann, hvordan service design kan anvendes til at udvikle nye og forbedrede ydelser, som samtidig optimerer forretningsprocesserne. Ved at fokusere på kundeoplevelsen og effektivitet bidrager bogen til en nuanceret forståelse af, hvordan serviceydelser kan blive et væsentligt redskab i virksomhedens differentiering og vækst.
Studiesalg.dk er en markedsplads hvor studerende i hele landet kan handle direkte med
hinanden.
Vores betalingsystem sikrer, at du både som køber og sælger er beskyttet, i alt lige fra
betaling, forsendelse og godkendelse af bøgerne.
Vi kræver MitID verificering af både sælger og køber. Dette er med til at sikre begge parter en god oplevelse og undgå svindel af enhver art.
Betal online med MobilePay. Vi opbevarer betalingen, og udbetaler først pengene til sælger når bøgerne er leveret og godkendt.
Sælg nemt dine bøger videre når du ikke længere har brug for dem. Med vores web-app er det nemt at scanne stregkoder og tage billeder af dine bøger.