Studiebog: Service Management

Service Management

Af Richard Normann
ISBN13:
9780471494393
Udgave:
3. udgave, 2000
Vejledende salgspris 349,95 kr.
Midlertidigt udsolgt

Produktdetaljer

Forfatter:
Richard Normann
Forlag:
John Wiley & Sons Inc
Udgave:
3
Udgivelsesår:
2000
Format:
Hæftet
Sprog:
Sideantal:
256
ISBN13:
9780471494393
ISBN10:
0471494399

Beskrivelse

Service Management by Richard Normann offers a comprehensive exploration of the challenges and opportunities that arise when managing intangible products and services. The book provides a clear framework for understanding the unique characteristics of service organizations and lays out the essential conditions for achieving success in today’s ever-changing business environment. Normann redirects the usual focus from product production to the process of customer value creation, inviting companies to re-envision themselves as service providers. With a balanced blend of conceptual insights and practical strategies, this work makes complex ideas both accessible and applicable, standing the test of time beyond transient trends. This edition also examines the crucial role of technology in shaping the service landscape and reflects on the broader significance of services in society. With its holistic yet pragmatic approach, Service Management remains an invaluable resource for managers and academics dedicated to innovating and enhancing service excellence.

Andre kiggede også på

Nem og tryg handel

Studiesalg.dk er en markedsplads hvor studerende i hele landet kan handle direkte med hinanden.
Vores betalingsystem sikrer, at du både som køber og sælger er beskyttet, i alt lige fra betaling, forsendelse og godkendelse af bøgerne.

4.7 Fremragende

Bekræftet identitet

Vi kræver MitID verificering af både sælger og køber. Dette er med til at sikre begge parter en god oplevelse og undgå svindel af enhver art.

Hurtig og sikker bestilling

Betal online med MobilePay. Vi opbevarer betalingen, og udbetaler først pengene til sælger når bøgerne er leveret og godkendt.

Nemt at sælge

Sælg nemt dine bøger videre når du ikke længere har brug for dem. Med vores web-app er det nemt at scanne stregkoder og tage billeder af dine bøger.

I samarbejde med
SafePay Nordic
Vares stand
Her kan du læse mere om hvordan en vares stand er defineret.
  • Perfekt stand

    Perfekt stand

    Bogen har ingen, eller kun få, ubetydelige tegn på at have været anvendt. Ingen noter, skrammer eller pletter.

  • God stand

    God stand

    Ingen fejl eller mangler, der har betydning for bogens anvendelse. Overstregninger kan forekomme, men al skrift er synlig.

  • Slidt stand

    Slidt stand

    Tydeligt slidt, og kan måske have væsentlige defekter som løssrevne sider, eller kuglepensnoter.

Vælg blandt annoncer
Service Management - 3. udgave, 2000