Salg og kommunikation: personligt, socialt og internationalt er et moderne og målrettet lærebogsmateriale, der giver dig redskaber til at blive en effektiv og resultatorienteret sælger. Bogen kombinerer solide teoretiske grundlag med praktiske eksempler og øvelser, som understøttes af digitale materialer såsom videoer og cases. Med fokus på centrale elementer i et professionelt salg dykker bogen ned i emner som kommunikation, persontypologier, forberedelse, salgsteknik og forhandling. Den giver også indblik i, hvordan kulturel forståelse og kulturel intelligens kan spille en afgørende rolle i både nationale og internationale salgsforhandlinger. Udarbejdet i første udgave og tilpasset studieretningerne på erhvervsakademierne, er denne bog ideel for studerende på markedsføringsøkonom og alle, der ønsker at styrke deres kompetencer inden for moderne salg og kommunikation.
Studiesalg.dk er en markedsplads hvor studerende i hele landet kan handle direkte med
hinanden.
Vores betalingsystem sikrer, at du både som køber og sælger er beskyttet, i alt lige fra
betaling, forsendelse og godkendelse af bøgerne.
Vi kræver MitID verificering af både sælger og køber. Dette er med til at sikre begge parter en god oplevelse og undgå svindel af enhver art.
Betal online med MobilePay. Vi opbevarer betalingen, og udbetaler først pengene til sælger når bøgerne er leveret og godkendt.
Sælg nemt dine bøger videre når du ikke længere har brug for dem. Med vores web-app er det nemt at scanne stregkoder og tage billeder af dine bøger.