2. udgave af Salg og kommunikation er en opdateret lærebog, der skærper din evne til at blive en effektiv og resultatorienteret sælger. Med en gennemgribende revision af alle kapitler i takt med de seneste tendenser inden for salg og kommunikation, rummer bogen nu også et nyt kapitel om personligt lederskab i salgsarbejdet. Bogen dykker ned i centrale emner såsom kommunikation og salg i online kontekster, kunsten at levere den gode pitch, samt forståelsen af persontypologier og styrkeprofiler. Endvidere behandles mindfulness i forhold til digitalt lederskab, salgsforberedelse, forhandlingsteknik og skriftlig salgskommunikation med kreativt fokus. Digitale salgsredskaber, social selling, interkulturelle kompetencer og salgsplanlægning er ligeledes i fokus – en alsidig ressource for alle, der ønsker en solid forståelse for, hvordan effektiv kommunikation driver salg både nationalt og internationalt.
Studiesalg.dk er en markedsplads hvor studerende i hele landet kan handle direkte med
hinanden.
Vores betalingsystem sikrer, at du både som køber og sælger er beskyttet, i alt lige fra
betaling, forsendelse og godkendelse af bøgerne.
Vi kræver MitID verificering af både sælger og køber. Dette er med til at sikre begge parter en god oplevelse og undgå svindel af enhver art.
Betal online med MobilePay. Vi opbevarer betalingen, og udbetaler først pengene til sælger når bøgerne er leveret og godkendt.
Sælg nemt dine bøger videre når du ikke længere har brug for dem. Med vores web-app er det nemt at scanne stregkoder og tage billeder af dine bøger.