Studiebog: Qualitative Research Methods in Public Relations and Marketing Communications

Qualitative Research Methods in Public Relations and Marketing Communications

Af Immy Holloway, Christine Daymon
ISBN13:
9780415471176
Udgave:
2. udgave, 2010
Vejledende salgspris 2.419,95 kr.
Midlertidigt udsolgt

Produktdetaljer

Forfatter:
Immy Holloway, Christine Daymon
Forlag:
Routledge
Udgave:
2
Udgivelsesår:
2010
Format:
Indbundet
Sprog:
Sideantal:
416
ISBN13:
9780415471176
ISBN10:
0415471176

Beskrivelse

Qualitative Research Methods in Public Relations and Marketing Communications is an essential resource for anyone involved in planning and executing qualitative studies within the fields of public relations and marketing communications. Designed with clarity in mind, the 416-page hardcover work guides undergraduate and postgraduate students, as well as early-career researchers, through a step-by-step process that demystifies the art of inquiry and reflective investigation in these dynamic disciplines. The book outlines a host of methodological approaches, equipping readers with the skills to carry out authentic and reliable research. It thoroughly discusses various analytical techniques and introduces innovative areas such as internet-based research, historical inquiry, action research, and mixed methods. With well-articulated explanations and practical examples, this text serves as a vital companion for those seeking a deeper understanding of qualitative research in the contemporary practice of public relations and marketing communications.

Andre kiggede også på

Nem og tryg handel

Studiesalg.dk er en markedsplads hvor studerende i hele landet kan handle direkte med hinanden.
Vores betalingsystem sikrer, at du både som køber og sælger er beskyttet, i alt lige fra betaling, forsendelse og godkendelse af bøgerne.

4.7 Fremragende

Bekræftet identitet

Vi kræver MitID verificering af både sælger og køber. Dette er med til at sikre begge parter en god oplevelse og undgå svindel af enhver art.

Hurtig og sikker bestilling

Betal online med MobilePay. Vi opbevarer betalingen, og udbetaler først pengene til sælger når bøgerne er leveret og godkendt.

Nemt at sælge

Sælg nemt dine bøger videre når du ikke længere har brug for dem. Med vores web-app er det nemt at scanne stregkoder og tage billeder af dine bøger.

I samarbejde med
SafePay Nordic
Vares stand
Her kan du læse mere om hvordan en vares stand er defineret.
  • Perfekt stand

    Perfekt stand

    Bogen har ingen, eller kun få, ubetydelige tegn på at have været anvendt. Ingen noter, skrammer eller pletter.

  • God stand

    God stand

    Ingen fejl eller mangler, der har betydning for bogens anvendelse. Overstregninger kan forekomme, men al skrift er synlig.

  • Slidt stand

    Slidt stand

    Tydeligt slidt, og kan måske have væsentlige defekter som løssrevne sider, eller kuglepensnoter.

Vælg blandt annoncer
Qualitative Research Methods in Public Relations and Marketing Communications - 2. udgave, 2010