Studiebog: Qualitative Research Methods in Public Relations and Marketing Communications

Qualitative Research Methods in Public Relations and Marketing Communications

Af Christine Daymon, Immy Holloway
ISBN13:
9780415222747
Midlertidigt udsolgt

Produktdetaljer

Forfatter:
Christine Daymon, Immy Holloway
Forlag:
Psychology Press
Format:
Hæftet
Sprog:
English
Sideantal:
293
ISBN13:
9780415222747
ISBN10:
0415222745

Beskrivelse

Qualitative Research Methods in Public Relations and Marketing Communications offers a comprehensive and accessible guide tailored for novice researchers and practitioners alike. Christine Daymon and Immy Holloway walk readers through every critical stage of the research process, from selecting a research topic and drafting a proposal to choosing appropriate data collection methods and performing thorough analyses. The book's clear explanations and practical examples from advertising, media relations, public affairs, and other managed communications sectors make complex methodologies approachable and relevant. The text provides both theoretical insights and hands-on advice, including guidance on overcoming common challenges, utilizing online resources, and applying a range of qualitative techniques such as interviews, focus groups, and ethnography. With neatly boxed features, summaries, and international case studies, this edition is well-suited for undergraduate and postgraduate students, as well as practitioners looking to incorporate qualitative research methods into their work.

Andre kiggede også på

Nem og tryg handel

Studiesalg.dk er en markedsplads hvor studerende i hele landet kan handle direkte med hinanden.
Vores betalingsystem sikrer, at du både som køber og sælger er beskyttet, i alt lige fra betaling, forsendelse og godkendelse af bøgerne.

4.7 Fremragende

Bekræftet identitet

Vi kræver MitID verificering af både sælger og køber. Dette er med til at sikre begge parter en god oplevelse og undgå svindel af enhver art.

Hurtig og sikker bestilling

Betal online med MobilePay. Vi opbevarer betalingen, og udbetaler først pengene til sælger når bøgerne er leveret og godkendt.

Nemt at sælge

Sælg nemt dine bøger videre når du ikke længere har brug for dem. Med vores web-app er det nemt at scanne stregkoder og tage billeder af dine bøger.

I samarbejde med
SafePay Nordic
Vares stand
Her kan du læse mere om hvordan en vares stand er defineret.
  • Perfekt stand

    Perfekt stand

    Bogen har ingen, eller kun få, ubetydelige tegn på at have været anvendt. Ingen noter, skrammer eller pletter.

  • God stand

    God stand

    Ingen fejl eller mangler, der har betydning for bogens anvendelse. Overstregninger kan forekomme, men al skrift er synlig.

  • Slidt stand

    Slidt stand

    Tydeligt slidt, og kan måske have væsentlige defekter som løssrevne sider, eller kuglepensnoter.

Vælg blandt annoncer
Qualitative Research Methods in Public Relations and Marketing Communications -