Studiesalg.dk
Studiebog: Qualitative Research Methods in Public Relations and Marketing Communications
Spar 80% -80%

Qualitative Research Methods in Public Relations and Marketing Communications

Af Christine Daymon, Immy Holloway
Lige nu kan du købe "Qualitative Research Methods in Public Relations and Marketing Communications" af Christine Daymon og Immy Holloway til kun 100,00 kr. Du sparer hele 80% af nyprisen! Bogen du ser her er brugt, og i god stand. Vi har i øjeblikket kun et enkelt eksemplar til salg af "Qualitative Research Methods in Public Relations and Marketing Communications", så slå til mens du kan!
ISBN13:
9780415471183
Udgave:
2. udgave, 2010 Bemærk: Findes i nyere udgave
Stand:
Vejledende salgspris 489,95 kr.
Morten 100,00 kr.
Verificeret sælger Levering (1-7 dage)   39,00 kr.
Din indkøbskurv

Produktdetaljer

Forfatter:
Christine Daymon, Immy Holloway
Forlag:
-
Udgave:
2
Udgivelsesår:
2010
ISBN13:
9780415471183
ISBN10:
0415471184

Beskrivelse

The second edition of Qualitative Research Methods in Public Relations and Marketing Communications presents a clear, practical guide for planning, executing, and writing about qualitative research within the fields of public relations and marketing communications. With accessible language and detailed illustrations, the book is designed to support undergraduate and master’s level students in exploring effective methodologies and techniques for critical inquiry. This updated edition outlines essential skills and strategies for conducting genuine and trustworthy research. It delves into specific analytical techniques central to various research approaches and introduces new sections on internet-based research, critical discourse analysis, historical research, action research, and mixed methods research. Intended for students taking research methods courses and those crafting dissertations in public relations and marketing communications, this book serves as an invaluable resource for developing a deep, methodical understanding of qualitative research practices.

Flere annoncer fra samme sælger

Vis alle

Andre kiggede også på

Nem og tryg handel

Studiesalg.dk er en markedsplads hvor studerende i hele landet kan handle direkte med hinanden.
Vores betalingsystem sikrer, at du både som køber og sælger er beskyttet, i alt lige fra betaling, forsendelse og godkendelse af bøgerne.

4.9 Fremragende

Bekræftet identitet

Vi kræver MitID verificering af både sælger og køber. Dette er med til at sikre begge parter en god oplevelse og undgå svindel af enhver art.

Hurtig og sikker bestilling

Betal online med MobilePay. Vi opbevarer betalingen, og udbetaler først pengene til sælger når bøgerne er leveret og godkendt.

Nemt at sælge

Sælg nemt dine bøger videre når du ikke længere har brug for dem. Med vores web-app er det nemt at scanne stregkoder og tage billeder af dine bøger.

I samarbejde med
SafePay Nordic
Vares stand
Her kan du læse mere om hvordan en vares stand er defineret.
  • Perfekt stand

    Perfekt stand

    Bogen har ingen, eller kun få, ubetydelige tegn på at have været anvendt. Ingen noter, skrammer eller pletter.

  • God stand

    God stand

    Ingen fejl eller mangler, der har betydning for bogens anvendelse. Overstregninger kan forekomme, men al skrift er synlig.

  • Slidt stand

    Slidt stand

    Tydeligt slidt, og kan måske have væsentlige defekter som løssrevne sider, eller kuglepensnoter.

Vælg blandt annoncer
Qualitative Research Methods in Public Relations and Marketing Communications - 2. udgave, 2010
  • Qualitative Research Methods in Public Relations and Marketing Communications, Christine Daymon, Immy Holloway, 9780415471183
    Sælger:
    Morten 
    Stand:
    God stand
    Pris:
    100,00 kr.
    Nuværende annonce