Studiebog: Principles of Services Marketing

Principles of Services Marketing

Af Adrian Palmer
ISBN13:
9780077152345
Udgave:
7. udgave, 2014
Vejledende salgspris 514,95 kr.
Midlertidigt udsolgt

Produktdetaljer

Forfatter:
Adrian Palmer
Forlag:
Mcgraw Hill Higher Education
Udgave:
7
Udgivelsesår:
2014
Format:
Hæftet
Sprog:
Sideantal:
554
ISBN13:
9780077152345
ISBN10:
0077152344

Beskrivelse

Principles of Services Marketing, now in its seventh edition, has been meticulously updated to reflect the latest trends and developments in the ever-evolving landscape of services marketing. In this edition, Adrian Palmer presents a robust framework that clarifies how effective service marketing drives value creation in both emerging and global economies. The text is structured to enhance understanding of key themes such as efficiency, accessibility, and customer experience. Opening vignettes introduce each chapter's core concepts through everyday scenarios that make the content relatable, while longer case studies featuring well-known companies offer practical insights into real-life applications. In addition, "In Practice" highlights how service organizations around the world deliver memorable customer experiences, and "Thinking Around the Subject" boxes challenge readers to consider the realities of implementing theory. Expanded coverage of current topics - ranging from service dominant logic and servicescapes to the integration of social media - ensures that readers are equipped with the most up-to-date knowledge in the field. New chapters further explore service systems and the experiential aspects of service consumption, emphasizing the broader impact of marketing in public services and not-for-profit organizations. With 554 pages of in-depth analysis and practical examples, this seventh edition of Principles of Services Marketing remains an essential resource for anyone looking to master the art and science of services marketing.

Andre kiggede også på

Nem og tryg handel

Studiesalg.dk er en markedsplads hvor studerende i hele landet kan handle direkte med hinanden.
Vores betalingsystem sikrer, at du både som køber og sælger er beskyttet, i alt lige fra betaling, forsendelse og godkendelse af bøgerne.

4.7 Fremragende

Bekræftet identitet

Vi kræver MitID verificering af både sælger og køber. Dette er med til at sikre begge parter en god oplevelse og undgå svindel af enhver art.

Hurtig og sikker bestilling

Betal online med MobilePay. Vi opbevarer betalingen, og udbetaler først pengene til sælger når bøgerne er leveret og godkendt.

Nemt at sælge

Sælg nemt dine bøger videre når du ikke længere har brug for dem. Med vores web-app er det nemt at scanne stregkoder og tage billeder af dine bøger.

I samarbejde med
SafePay Nordic
Vares stand
Her kan du læse mere om hvordan en vares stand er defineret.
  • Perfekt stand

    Perfekt stand

    Bogen har ingen, eller kun få, ubetydelige tegn på at have været anvendt. Ingen noter, skrammer eller pletter.

  • God stand

    God stand

    Ingen fejl eller mangler, der har betydning for bogens anvendelse. Overstregninger kan forekomme, men al skrift er synlig.

  • Slidt stand

    Slidt stand

    Tydeligt slidt, og kan måske have væsentlige defekter som løssrevne sider, eller kuglepensnoter.

Vælg blandt annoncer
Principles of Services Marketing - 7. udgave, 2014