Marketing Communications: A European Perspective offers a comprehensive exploration of the diverse elements within the communications mix. Readers are guided through the realms of advertising, public relations, sponsorship, sales promotion, direct marketing, point-of-purchase communications, exhibitions, personal selling, and the Internet. Enriched with in-depth material and expert insights, this book draws on contributions from prominent marketing professionals, providing clear examples from globally recognized companies such as Microsoft, Ford, Kitkat, and McDonald's. Ideal for both undergraduate and postgraduate students, this detailed volume from Pearson Education (2007) equips readers with a solid understanding of the strategies and tactics critical to mastering marketing communications in a European context.
Studiesalg.dk er en markedsplads hvor studerende i hele landet kan handle direkte med
hinanden.
Vores betalingsystem sikrer, at du både som køber og sælger er beskyttet, i alt lige fra
betaling, forsendelse og godkendelse af bøgerne.
Vi kræver MitID verificering af både sælger og køber. Dette er med til at sikre begge parter en god oplevelse og undgå svindel af enhver art.
Betal online med MobilePay. Vi opbevarer betalingen, og udbetaler først pengene til sælger når bøgerne er leveret og godkendt.
Sælg nemt dine bøger videre når du ikke længere har brug for dem. Med vores web-app er det nemt at scanne stregkoder og tage billeder af dine bøger.