Marketing Communications: A European Perspective præsenterer en grundig gennemgang af kommunikationsmixet i en europæisk kontekst. Bogen dækker reklame, public relations, sponsorering, salgsfremme, direkte markedsføring, POS-kommunikation, messer, personlig salg og internettets rolle i moderne kommunikation. Gennem originalt og dybdegående materiale, understøttet af bidrag fra førende marketingchefer, illustreres teorier og metoder med konkrete eksempler fra globale brands som Microsoft, Ford, KitKat og McDonald’s. Med sit omfattende indhold henvender værket sig både til bachelor- og kandidatstuderende, der ønsker en solid forståelse af strategier og værktøjer inden for marketingkommunikation.
Studiesalg.dk er en markedsplads hvor studerende i hele landet kan handle direkte med
hinanden.
Vores betalingsystem sikrer, at du både som køber og sælger er beskyttet, i alt lige fra
betaling, forsendelse og godkendelse af bøgerne.
Vi kræver MitID verificering af både sælger og køber. Dette er med til at sikre begge parter en god oplevelse og undgå svindel af enhver art.
Betal online med MobilePay. Vi opbevarer betalingen, og udbetaler først pengene til sælger når bøgerne er leveret og godkendt.
Sælg nemt dine bøger videre når du ikke længere har brug for dem. Med vores web-app er det nemt at scanne stregkoder og tage billeder af dine bøger.