Marketing Communications: A European Perspective fra 2010 udforsker marketingkommunikationens afgørende rolle i både samfund og erhvervsliv. Med udgangspunkt i centrale begreber som integreret kommunikation og brandstrategi introducerer Patrick De Pelsmacker, Maggie Geuens og Joeri Van Den Bergh de fundamentale mekanismer bag effektive kampagner. Bogen viser, hvordan traditionelle medier og digitale platforme flettes sammen i en helhedsorienteret kommunikationsplan, og giver konkrete anbefalinger til at nå forskellige målgrupper. Gennem teoretiske rammer og praktiske eksempler klædes læseren på til at forstå og anvende de nyeste metoder inden for reklame, PR, direct marketing og onlinekommunikation. I 688 omfattende sider leverer forfatterne en dybdegående gennemgang af teknikker og værktøjer med casestudier fra hele Europa. Læseren guides gennem analysetilgange, kreative processer og måleværktøjer, der sikrer dokumenterbar effekt og optimering af kampagner. Casestudierne illustrerer reelle udfordringer og succesfulde løsninger på tværs af forskellige brancher og markeder. Bogen er et uundværligt redskab for studerende og praktikere, der ønsker en strategisk, evidensbaseret og praktisk tilgang til marketingkommunikation i en europæisk kontekst.
Studiesalg.dk er en markedsplads hvor studerende i hele landet kan handle direkte med
hinanden.
Vores betalingsystem sikrer, at du både som køber og sælger er beskyttet, i alt lige fra
betaling, forsendelse og godkendelse af bøgerne.
Vi kræver MitID verificering af både sælger og køber. Dette er med til at sikre begge parter en god oplevelse og undgå svindel af enhver art.
Betal online med MobilePay. Vi opbevarer betalingen, og udbetaler først pengene til sælger når bøgerne er leveret og godkendt.
Sælg nemt dine bøger videre når du ikke længere har brug for dem. Med vores web-app er det nemt at scanne stregkoder og tage billeder af dine bøger.