Siden udgivelsen i 2001 har Managing Innovation etableret sig som en central lærebog inden for innovations- og teknologistyring. Joe Tidd, John Bessant og Keith Pavitt - anerkendte eksperter på området - præsenterer en integreret tilgang, hvor teknologiske, markedsmæssige og organisatoriske forandringer knyttes sammen i et helhedsorienteret perspektiv. Bogen er målrettet postgraduate-studerende på MBA- og MSc-programmer og tilbyder et grundigt, men tilgængeligt indblik i, hvordan virksomheder kan planlægge, implementere og styre innovationsprocesser. Hvert kapitel bygger på nyeste forskning og udvikler teoretiske rammer, der gør det muligt at analysere komplekse problemstillinger i praksis. For at underbygge de centrale temaer indeholder bogen korte case-studier, som illustrerer konkrete udfordringer og løsninger inden for innovation. Med 402 sider i paperbackformat er Managing Innovation en uundværlig ressource for studerende og praktikere, der ønsker at mestre både de strategiske og operationelle aspekter af innovationsledelse.
Studiesalg.dk er en markedsplads hvor studerende i hele landet kan handle direkte med
hinanden.
Vores betalingsystem sikrer, at du både som køber og sælger er beskyttet, i alt lige fra
betaling, forsendelse og godkendelse af bøgerne.
Vi kræver MitID verificering af både sælger og køber. Dette er med til at sikre begge parter en god oplevelse og undgå svindel af enhver art.
Betal online med MobilePay. Vi opbevarer betalingen, og udbetaler først pengene til sælger når bøgerne er leveret og godkendt.
Sælg nemt dine bøger videre når du ikke længere har brug for dem. Med vores web-app er det nemt at scanne stregkoder og tage billeder af dine bøger.