Managing Innovation: Integrating Technological, Market, and Organizational Change is a comprehensive guide that delves into the dynamic world of innovation management. Aimed primarily at postgraduate students in MBA and MSc programs, this text examines the interplay between technological advances, market demands, and organizational change with clarity and depth. Authored by internationally recognized experts Joe Tidd, John Bessant, and Keith Pavitt, the book offers insightful frameworks derived from the latest research. With each chapter enriched by concise case studies, readers are invited to explore practical applications that illustrate critical facets of innovation in today’s competitive landscape.
Studiesalg.dk er en markedsplads hvor studerende i hele landet kan handle direkte med
hinanden.
Vores betalingsystem sikrer, at du både som køber og sælger er beskyttet, i alt lige fra
betaling, forsendelse og godkendelse af bøgerne.
Vi kræver MitID verificering af både sælger og køber. Dette er med til at sikre begge parter en god oplevelse og undgå svindel af enhver art.
Betal online med MobilePay. Vi opbevarer betalingen, og udbetaler først pengene til sælger når bøgerne er leveret og godkendt.
Sælg nemt dine bøger videre når du ikke længere har brug for dem. Med vores web-app er det nemt at scanne stregkoder og tage billeder af dine bøger.