Managing Innovation: Integrating Technological, Market and Organizational Change af Joe Tidd og John R. Bessant er 6. udgave (2018) af en anerkendt grundbog på området. Med sit omfattende format på 608 sider præsenterer bogen praktiske og evidensbaserede værktøjer, der giver studerende og fagfolk en solid viden om innovation, teknologi og udvikling af nye produkter. Bogen tager en holistisk tilgang, der belyser samspillet mellem marked, teknologi og organisation, og beskriver de særlige kompetencer, der kræves for at styre innovationsprocesser effektivt. Hvert kapitel byder på opdaterede case studies (tidligere kendt som "Innovation in Action"), nye cases, ajourførte forskningsnoter og referencer samt links til relevante videoer, interviews og aktiviteter. Den sjette udgave indeholder desuden nyt materiale om aktuelle innovationsretninger: forretningsmodelinnovation, brugerinnovation, crowdsourcing, kreativitet, iværksætteri, serviceinnovation og offentlig sektor. I en tid med hastig udvikling og øget tværfaglighed fungerer bogen som en pålidelig guide gennem nye data, metoder og koncepter - samtidig med at den opfordrer til egen eksperimentering og skabelse af fremtidens gennembrud.
Studiesalg.dk er en markedsplads hvor studerende i hele landet kan handle direkte med
hinanden.
Vores betalingsystem sikrer, at du både som køber og sælger er beskyttet, i alt lige fra
betaling, forsendelse og godkendelse af bøgerne.
Vi kræver MitID verificering af både sælger og køber. Dette er med til at sikre begge parter en god oplevelse og undgå svindel af enhver art.
Betal online med MobilePay. Vi opbevarer betalingen, og udbetaler først pengene til sælger når bøgerne er leveret og godkendt.
Sælg nemt dine bøger videre når du ikke længere har brug for dem. Med vores web-app er det nemt at scanne stregkoder og tage billeder af dine bøger.