International Markedsføring, cases og opgaver, 6. udgave, er udarbejdet med henblik på undervisning på erhvervsakademiuddannelser samt andre videregående uddannelser, hvor markedsføring indgår som en central del af curriculum. Bogen er designet til at imødekomme kravene i studieordninger og fagplaner og bidrager til at illustrere relationen mellem teoretiske koncepter og den praktiske markedsføringsproces i virksomheder. Denne lærebog kombineret med en opgavesamling indeholdende cases og øvelser, skaber en dynamisk ramme for både teoretisk og praktisk læring. Materialet perspektiverer emnerne i faget, så studerende opnår en helhedsforståelse for internationale markedsføringsstrategier og -metoder. Yderligere understøttes undervisningen af e-læringsmateriale, som kan findes via Trojkas hjemmeside, hvor undervisere også får adgang til ekstra vejledninger til løsning af cases og opgaver. Dermed opfordres både undervisere og studerende til at udforske og anvende materialet i den konkrete praksis.
Studiesalg.dk er en markedsplads hvor studerende i hele landet kan handle direkte med
hinanden.
Vores betalingsystem sikrer, at du både som køber og sælger er beskyttet, i alt lige fra
betaling, forsendelse og godkendelse af bøgerne.
Vi kræver MitID verificering af både sælger og køber. Dette er med til at sikre begge parter en god oplevelse og undgå svindel af enhver art.
Betal online med MobilePay. Vi opbevarer betalingen, og udbetaler først pengene til sælger når bøgerne er leveret og godkendt.
Sælg nemt dine bøger videre når du ikke længere har brug for dem. Med vores web-app er det nemt at scanne stregkoder og tage billeder af dine bøger.