"International markedsføring Cases og opgaver, 2. udgave er en praktisk supplerende ressource, der er udviklet til at understøtte undervisningen i international markedsføring. Bogen samler en række cases og opgaver, som sender et direkte samarbejde med 2. udgave af fagets hovedlærebog. Forfatterne Peter Schmalz, Jens Kjær Sørensen og Kurt Jepsen har designet materialet med henblik på at styrke den studerendes evne til at omsætte teoretiske koncepter til praksis. Denne paperback udgivet af Trojka i 2004 indeholder 193 sider fyldt med relevante øvelser, der understøtter en dybere forståelse af international markedsføring."
Studiesalg.dk er en markedsplads hvor studerende i hele landet kan handle direkte med
hinanden.
Vores betalingsystem sikrer, at du både som køber og sælger er beskyttet, i alt lige fra
betaling, forsendelse og godkendelse af bøgerne.
Vi kræver MitID verificering af både sælger og køber. Dette er med til at sikre begge parter en god oplevelse og undgå svindel af enhver art.
Betal online med MobilePay. Vi opbevarer betalingen, og udbetaler først pengene til sælger når bøgerne er leveret og godkendt.
Sælg nemt dine bøger videre når du ikke længere har brug for dem. Med vores web-app er det nemt at scanne stregkoder og tage billeder af dine bøger.