Den 5. udgave af International Markedsføring - cases og opgaver udgivet af Trojka i 2016, er udviklet som et praktisk redskab til undervisningen i markedsføring/marketing. Materialet er nøje tilrettelagt i overensstemmelse med de gældende studieordninger og fagplaner for erhvervsakademiuddannelser. Bogen henvender sig til studerende på en række forskellige uddannelser, herunder markedsføringsøkonom, finansøkonom, handelsøkonom, logistikøkonom samt serviceøkonom. Den er ligeledes velegnet til akademiuddannelser som HA og HD, hvor faget markedsføring spiller en central rolle i uddannelsesforløbet.
Studiesalg.dk er en markedsplads hvor studerende i hele landet kan handle direkte med
hinanden.
Vores betalingsystem sikrer, at du både som køber og sælger er beskyttet, i alt lige fra
betaling, forsendelse og godkendelse af bøgerne.
Vi kræver MitID verificering af både sælger og køber. Dette er med til at sikre begge parter en god oplevelse og undgå svindel af enhver art.
Betal online med MobilePay. Vi opbevarer betalingen, og udbetaler først pengene til sælger når bøgerne er leveret og godkendt.
Sælg nemt dine bøger videre når du ikke længere har brug for dem. Med vores web-app er det nemt at scanne stregkoder og tage billeder af dine bøger.