2. udgave af Finansiel kommunikation er et nøje udformet værk skabt til studerende på akademiuddannelsen i Finansiel Rådgivning, men bogen egner sig ligeledes til dem, der beskæftiger sig med markedsføring, rådgivning og kommunikation i den finansielle sektor. Bogen systematiserer teorien i overskuelige afsnit, der bl.a. omhandler marked og konkurrence, virksomheden og produktet samt kunden og kommunikationen. Med praktiske eksempler og fokus på etik og kundepsykologi tilbyder den en dybdegående indsigt i, hvordan finansiel kommunikation effektivt kan implementeres på tværs af virksomheder.
Studiesalg.dk er en markedsplads hvor studerende i hele landet kan handle direkte med
hinanden.
Vores betalingsystem sikrer, at du både som køber og sælger er beskyttet, i alt lige fra
betaling, forsendelse og godkendelse af bøgerne.
Vi kræver MitID verificering af både sælger og køber. Dette er med til at sikre begge parter en god oplevelse og undgå svindel af enhver art.
Betal online med MobilePay. Vi opbevarer betalingen, og udbetaler først pengene til sælger når bøgerne er leveret og godkendt.
Sælg nemt dine bøger videre når du ikke længere har brug for dem. Med vores web-app er det nemt at scanne stregkoder og tage billeder af dine bøger.