Studiebog: Brand Management

Brand Management

Af Tilde Heding, Charlotte F. Knudtzen, Mogens Bjerre
ISBN13:
9780367172589
Udgave:
3. udgave, 2020
Vejledende salgspris 399,95 kr.
Midlertidigt udsolgt

Produktdetaljer

Forfatter:
Tilde Heding, Charlotte F. Knudtzen, Mogens Bjerre
Forlag:
Routledge
Udgave:
3
Udgivelsesår:
2020
Format:
Hæftet
Sprog:
Sideantal:
338
ISBN13:
9780367172589
ISBN10:
0367172585

Beskrivelse

Brand Management offers an in-depth exploration into the conceptualization and management of brands in all their multifaceted complexity. Drawing on research and theory spanning over 35 years, this third edition meticulously revisits established principles while incorporating fresh perspectives on contemporary approaches to brand management. With a rich compendium of more than 1,000 academic sources organized into a coherent taxonomy of eight schools of thought, the book provides both breadth and depth in its coverage. Perfect for advanced undergraduate and postgraduate students of brand management, strategy, and marketing, this comprehensive text seamlessly links theoretical insights with practical applications to reflect the evolving landscape of the discipline.

Andre kiggede også på

Nem og tryg handel

Studiesalg.dk er en markedsplads hvor studerende i hele landet kan handle direkte med hinanden.
Vores betalingsystem sikrer, at du både som køber og sælger er beskyttet, i alt lige fra betaling, forsendelse og godkendelse af bøgerne.

4.7 Fremragende

Bekræftet identitet

Vi kræver MitID verificering af både sælger og køber. Dette er med til at sikre begge parter en god oplevelse og undgå svindel af enhver art.

Hurtig og sikker bestilling

Betal online med MobilePay. Vi opbevarer betalingen, og udbetaler først pengene til sælger når bøgerne er leveret og godkendt.

Nemt at sælge

Sælg nemt dine bøger videre når du ikke længere har brug for dem. Med vores web-app er det nemt at scanne stregkoder og tage billeder af dine bøger.

I samarbejde med
SafePay Nordic
Vares stand
Her kan du læse mere om hvordan en vares stand er defineret.
  • Perfekt stand

    Perfekt stand

    Bogen har ingen, eller kun få, ubetydelige tegn på at have været anvendt. Ingen noter, skrammer eller pletter.

  • God stand

    God stand

    Ingen fejl eller mangler, der har betydning for bogens anvendelse. Overstregninger kan forekomme, men al skrift er synlig.

  • Slidt stand

    Slidt stand

    Tydeligt slidt, og kan måske have væsentlige defekter som løssrevne sider, eller kuglepensnoter.

Vælg blandt annoncer
Brand Management - 3. udgave, 2020