Studiebog: Brand Management

Brand Management

Af Charlotte Knudtzen, Tilde Heding, Mogens Bjerre
ISBN13:
9780415443272
Udgave:
2008 Bemærk: Findes i nyere udgave
Vejledende salgspris 309,95 kr.
Midlertidigt udsolgt

Produktdetaljer

Forfatter:
Charlotte Knudtzen, Tilde Heding, Mogens Bjerre
Forlag:
Taylor & Francis Ltd
Udgivelsesår:
2008
Format:
Hæftet
Sprog:
English
Sideantal:
288
ISBN13:
9780415443272
ISBN10:
041544327X

Beskrivelse

Brand Management by Charlotte Knudtzen, Tilde Heding, and Mogens Bjerre offers a focused exploration into the evolving nature of brands. The text dissects the various scientific and paradigmatic approaches that have emerged over recent decades, providing readers with a clear view of the managerial implications that follow from each perspective. Employing a multi-disciplinary framework, this book methodically reviews existing brand research literature to expose different understandings of what constitutes a brand. With its detailed analysis and clear discussions, this 288-page volume serves as an essential resource for those looking to grasp the nuanced dynamics of brand management and to appreciate the strategic value that effective brand handling can bring.

Andre kiggede også på

Nem og tryg handel

Studiesalg.dk er en markedsplads hvor studerende i hele landet kan handle direkte med hinanden.
Vores betalingsystem sikrer, at du både som køber og sælger er beskyttet, i alt lige fra betaling, forsendelse og godkendelse af bøgerne.

4.7 Fremragende

Bekræftet identitet

Vi kræver MitID verificering af både sælger og køber. Dette er med til at sikre begge parter en god oplevelse og undgå svindel af enhver art.

Hurtig og sikker bestilling

Betal online med MobilePay. Vi opbevarer betalingen, og udbetaler først pengene til sælger når bøgerne er leveret og godkendt.

Nemt at sælge

Sælg nemt dine bøger videre når du ikke længere har brug for dem. Med vores web-app er det nemt at scanne stregkoder og tage billeder af dine bøger.

I samarbejde med
SafePay Nordic
Vares stand
Her kan du læse mere om hvordan en vares stand er defineret.
  • Perfekt stand

    Perfekt stand

    Bogen har ingen, eller kun få, ubetydelige tegn på at have været anvendt. Ingen noter, skrammer eller pletter.

  • God stand

    God stand

    Ingen fejl eller mangler, der har betydning for bogens anvendelse. Overstregninger kan forekomme, men al skrift er synlig.

  • Slidt stand

    Slidt stand

    Tydeligt slidt, og kan måske have væsentlige defekter som løssrevne sider, eller kuglepensnoter.

Vælg blandt annoncer
Brand Management - 2008