"Blue Ocean Strategy" er en banebrydende guide til strategisk innovation, der udfordrer den traditionelle måde at konkurrere på. I denne opdaterede 2. udgave fra 2015 lærer ledere og beslutningstagere, hvordan de kan skabe unikke markedsområder – såkaldte "blå oceaner" – og dermed undgå den conventionaliserede kamp, hvor konkurrenterne kæmper om den samme markedsvækst. Med forfatterne W. Chan Kim og Renee Mauborgne ved roret introducerer bogen en systematisk tilgang, baseret på et omfattende studie af strategiske træk i over 30 industrier. Gennem opdaterede cases og fornyede kapitler får læserne praktiske værktøjer og principper, der gør det muligt at omdanne konkurrence til vækst. "Blue Ocean Strategy" er et uvurderligt redskab for alle, der stræber efter at opnå bæredygtig succes ved at skabe markedsområder uden for de traditionelle konkurrenceparametre.
Studiesalg.dk er en markedsplads hvor studerende i hele landet kan handle direkte med
hinanden.
Vores betalingsystem sikrer, at du både som køber og sælger er beskyttet, i alt lige fra
betaling, forsendelse og godkendelse af bøgerne.
Vi kræver MitID verificering af både sælger og køber. Dette er med til at sikre begge parter en god oplevelse og undgå svindel af enhver art.
Betal online med MobilePay. Vi opbevarer betalingen, og udbetaler først pengene til sælger når bøgerne er leveret og godkendt.
Sælg nemt dine bøger videre når du ikke længere har brug for dem. Med vores web-app er det nemt at scanne stregkoder og tage billeder af dine bøger.