"Blue Ocean Strategy: de nye vinderstrategier" udfordrer den traditionelle tankegang om markedskonkurrence og priskamp ved at sætte fokus på innovation og unikke strategier, der kan skabe markedsdifferentiering. Forfatterne W. Chan Kim og Renée Mauborgne opfordrer virksomhedslederne til at træde væk fra den dødelige kamp om priser og i stedet udnytte kreativitet og nye idéer til at skabe en konkurrencemæssig fordel. Bogen præsenterer en tilgang, hvor målet er at finde den helt særegne strategi, der gør virksomheden unik på markedet og dermed sikrer overlegenhed over for konkurrenterne. Gennem inspirerende eksempler viser "Blue Ocean Strategy" potentialet i at tænke ud af boksen og skabe et miljø, hvor innovative strategier baner vejen for fremtidig succes.
Studiesalg.dk er en markedsplads hvor studerende i hele landet kan handle direkte med
hinanden.
Vores betalingsystem sikrer, at du både som køber og sælger er beskyttet, i alt lige fra
betaling, forsendelse og godkendelse af bøgerne.
Vi kræver MitID verificering af både sælger og køber. Dette er med til at sikre begge parter en god oplevelse og undgå svindel af enhver art.
Betal online med MobilePay. Vi opbevarer betalingen, og udbetaler først pengene til sælger når bøgerne er leveret og godkendt.
Sælg nemt dine bøger videre når du ikke længere har brug for dem. Med vores web-app er det nemt at scanne stregkoder og tage billeder af dine bøger.