Effektiv markedsføring er afgørende for enhver sportorganisation - fra internationale topklubber til lokale foreninger. I denne fuldt reviderede og opdaterede tredje udgave af Advanced Theory and Practice in Sport Marketing præsenterer Eric C. Schwarz og Jason D. Hunter fortsat nøgleteori og bedste praksis på et avanceret niveau. Bogen går langt ud over grundlæggende marketingundervisning ved at udforske avancerede teorier inden for samfundsansvar, globale udfordringer, informationssystemer, forbrugeradfærd, produktstyring, logistik, salg, kampagner samt sociale, digitale og mobile medier. Nye kapitler om branding, destinationsmarketing og performance-evaluering viser, hvordan man måler effekter i sportmarketing og anvender analytiske værktøjer til at dokumentere resultater. Hvert kapitel indeholder udførlige cases og "theory-to-practice" indsigter fra marketingfolk verden over, og til bogen hører en online platform med et imponerende udvalg af undervisnings- og læringsressourcer. Advanced Theory and Practice in Sport Marketing er den mest omfattende lærebog til at klæde studerende på til den virkelige verden. En uundværlig kilde for alle overbygningstunge bachelor- og kandidatkurser i sportmarketing og sportsbusiness.
Studiesalg.dk er en markedsplads hvor studerende i hele landet kan handle direkte med
hinanden.
Vores betalingsystem sikrer, at du både som køber og sælger er beskyttet, i alt lige fra
betaling, forsendelse og godkendelse af bøgerne.
Vi kræver MitID verificering af både sælger og køber. Dette er med til at sikre begge parter en god oplevelse og undgå svindel af enhver art.
Betal online med MobilePay. Vi opbevarer betalingen, og udbetaler først pengene til sælger når bøgerne er leveret og godkendt.
Sælg nemt dine bøger videre når du ikke længere har brug for dem. Med vores web-app er det nemt at scanne stregkoder og tage billeder af dine bøger.