Effektiv markedsføring er afgørende for sportens succes - fra eliteorganisationer til lokale amatørklubber. I en fuldt revideret og opdateret 2. udgave (2012) præsenterer Advanced Theory and Practice in Sport Marketing avancerede teorier og bedste praksis på højt niveau. Bogen er skrevet af Jason D. Hunter og Eric C. Schwarz og udgivet af Taylor & Francis Ltd. Teksten behandler alle nøgleområder inden for sport marketing: markedsundersøgelser, informationssystemer, forbrugeradfærd, logistik, detail- og salgsledelse, e-handel, reklame, sponsorater og international forretningsudvikling. Denne udgave udvider desuden med kapitler om samfundsansvar, etik, sociale medier, relations- og oplevelsesmarkedsføring samt social marketing. Hvert kapitel indeholder omfattende cases og beretninger fra erfarne internationale sport marketing-professionelle, efterfulgt af refleksions- og diskussionsspørgsmål. Der er desuden definitioner af nøglebegreber, resumeer og forslag til videre læsning. Med sit teoretiske fundament og praktiske perspektiv er bogen uundværlig for både overbygningstudier og professionelle inden for sport marketing.
Studiesalg.dk er en markedsplads hvor studerende i hele landet kan handle direkte med
hinanden.
Vores betalingsystem sikrer, at du både som køber og sælger er beskyttet, i alt lige fra
betaling, forsendelse og godkendelse af bøgerne.
Vi kræver MitID verificering af både sælger og køber. Dette er med til at sikre begge parter en god oplevelse og undgå svindel af enhver art.
Betal online med MobilePay. Vi opbevarer betalingen, og udbetaler først pengene til sælger når bøgerne er leveret og godkendt.
Sælg nemt dine bøger videre når du ikke længere har brug for dem. Med vores web-app er det nemt at scanne stregkoder og tage billeder af dine bøger.