A Handbook of Media and Communication Research er skrevet af Klaus Jensen og Klaus Bruhn Jensen og præsenterer en systematisk gennemgang af både kvalitative og kvantitative tilgange inden for medie- og kommunikationsforskning. Bogen er skrevet på engelsk og henvender sig til såvel studerende som erfarne forskere, der ønsker et solidt metodisk fundament. Ud fra samfundsvidenskabelige og humanistiske perspektiver introducerer forfatterne en række nøglemetoder - fra interview- og observationsstudier til spørgeskemaundersøgelser og indholdsanalyser. Hvert afsnit giver praktiske anvisninger til, hvordan man formulerer problemstillinger, udarbejder forskningsdesign og sikrer validitet i dataindsamlingen. Med konkrete eksempler og trin-for-trin-guider hjælper bogen dig med at planlægge, gennemføre og analysere studier af medier i forskellige sociale og kulturelle sammenhænge. Vægten er på at kombinere dybdegående kvalitativ indsigt med statistisk præcision, så dine resultater både bliver nuancerede og generaliserbare. Udgivet i 2002 af Psychology Press og i paperbackformat spænder håndbogen over 350 sider. Den fungerer som en uundværlig reference for alle, der arbejder med medie- og kommunikationsforskning - fra bachelorprojekt til ph.d.-afhandling.
Studiesalg.dk er en markedsplads hvor studerende i hele landet kan handle direkte med
hinanden.
Vores betalingsystem sikrer, at du både som køber og sælger er beskyttet, i alt lige fra
betaling, forsendelse og godkendelse af bøgerne.
Vi kræver MitID verificering af både sælger og køber. Dette er med til at sikre begge parter en god oplevelse og undgå svindel af enhver art.
Betal online med MobilePay. Vi opbevarer betalingen, og udbetaler først pengene til sælger når bøgerne er leveret og godkendt.
Sælg nemt dine bøger videre når du ikke længere har brug for dem. Med vores web-app er det nemt at scanne stregkoder og tage billeder af dine bøger.