Studiesalg.dk
Studiebog: A Handbook of Media and Communication Research

A Handbook of Media and Communication Research

Af Klaus Jensen, Klaus Bruhn Jensen
Vi har i øjeblikket ikke 2002 udgaven til salg, men til gengæld har vi 1 eksemplarer af bogens øvrige udgaver fra kun 240,00 kr. Find dem længere nede på siden.
ISBN13:
9780415225885
Udgave:
2002 Bemærk: Findes i nyere udgave
Midlertidigt udsolgt
Få besked når der bliver sat nye annoncer til salg.

Produktdetaljer

Forfatter:
Klaus Jensen, Klaus Bruhn Jensen
Forlag:
Psychology Press
Udgivelsesår:
2002
Format:
Hæftet
Sprog:
English
Sideantal:
350
ISBN13:
9780415225885
ISBN10:
0415225884

Beskrivelse

A Handbook of Media and Communication Research er skrevet af Klaus Jensen og Klaus Bruhn Jensen og præsenterer en systematisk gennemgang af både kvalitative og kvantitative tilgange inden for medie- og kommunikationsforskning. Bogen er skrevet på engelsk og henvender sig til såvel studerende som erfarne forskere, der ønsker et solidt metodisk fundament. Ud fra samfundsvidenskabelige og humanistiske perspektiver introducerer forfatterne en række nøglemetoder - fra interview- og observationsstudier til spørgeskemaundersøgelser og indholdsanalyser. Hvert afsnit giver praktiske anvisninger til, hvordan man formulerer problemstillinger, udarbejder forskningsdesign og sikrer validitet i dataindsamlingen. Med konkrete eksempler og trin-for-trin-guider hjælper bogen dig med at planlægge, gennemføre og analysere studier af medier i forskellige sociale og kulturelle sammenhænge. Vægten er på at kombinere dybdegående kvalitativ indsigt med statistisk præcision, så dine resultater både bliver nuancerede og generaliserbare. Udgivet i 2002 af Psychology Press og i paperbackformat spænder håndbogen over 350 sider. Den fungerer som en uundværlig reference for alle, der arbejder med medie- og kommunikationsforskning - fra bachelorprojekt til ph.d.-afhandling.

Andre kiggede også på

Nem og tryg handel

Studiesalg.dk er en markedsplads hvor studerende i hele landet kan handle direkte med hinanden.
Vores betalingsystem sikrer, at du både som køber og sælger er beskyttet, i alt lige fra betaling, forsendelse og godkendelse af bøgerne.

4.9 Fremragende

Bekræftet identitet

Vi kræver MitID verificering af både sælger og køber. Dette er med til at sikre begge parter en god oplevelse og undgå svindel af enhver art.

Hurtig og sikker bestilling

Betal online med MobilePay. Vi opbevarer betalingen, og udbetaler først pengene til sælger når bøgerne er leveret og godkendt.

Nemt at sælge

Sælg nemt dine bøger videre når du ikke længere har brug for dem. Med vores web-app er det nemt at scanne stregkoder og tage billeder af dine bøger.

I samarbejde med
SafePay Nordic
Vares stand
Her kan du læse mere om hvordan en vares stand er defineret.
  • Perfekt stand

    Perfekt stand

    Bogen har ingen, eller kun få, ubetydelige tegn på at have været anvendt. Ingen noter, skrammer eller pletter.

  • God stand

    God stand

    Ingen fejl eller mangler, der har betydning for bogens anvendelse. Overstregninger kan forekomme, men al skrift er synlig.

  • Slidt stand

    Slidt stand

    Tydeligt slidt, og kan måske have væsentlige defekter som løssrevne sider, eller kuglepensnoter.

Vælg blandt annoncer
A Handbook of Media and Communication Research - 2002