A Handbook of Media and Communication Research offers a comprehensive exploration of research methodologies from both qualitative and quantitative perspectives. With contributions from Klaus Jensen and Klaus Bruhn Jensen, this book provides clear guidelines for developing and conducting studies across various social and cultural contexts. Published by Psychology Press in 2002, this handbook bridges the insights of the social sciences and the humanities, making it an essential resource for researchers looking to deepen their understanding of media studies. Its balanced approach to research design ensures that readers are well-equipped to tackle complex questions in the field of media and communication.
Studiesalg.dk er en markedsplads hvor studerende i hele landet kan handle direkte med
hinanden.
Vores betalingsystem sikrer, at du både som køber og sælger er beskyttet, i alt lige fra
betaling, forsendelse og godkendelse af bøgerne.
Vi kræver MitID verificering af både sælger og køber. Dette er med til at sikre begge parter en god oplevelse og undgå svindel af enhver art.
Betal online med MobilePay. Vi opbevarer betalingen, og udbetaler først pengene til sælger når bøgerne er leveret og godkendt.
Sælg nemt dine bøger videre når du ikke længere har brug for dem. Med vores web-app er det nemt at scanne stregkoder og tage billeder af dine bøger.