A Handbook of Media and Communication Research - anden udgave - præsenterer både kvalitative og kvantitative tilgange til medie- og kommunikationsstudier og forener perspektiver fra samfundsvidenskab og humaniora. Med metodologi som et strategisk analysesniveau kobler bogen praktiske overvejelser med teoretiske problemstillinger og tilbyder et solidt overblik over disciplinens kerneområder. Hvert kapitel giver konkrete retningslinjer for, hvordan man planlægger, gennemfører og evaluerer forskning i forskellige sociale og kulturelle sammenhænge. Forfatteren Klaus Bruhn Jensen og en række internationale bidragydere leverer eksempler på, hvordan man kan tilrettelægge studier med fokus på både massekommunikation og interpersonel udveksling, online såvel som offline. Anden udgave er omhyggeligt opdateret i lyset af internettets, mobilteknologiens og andre digitale mediers hastige udvikling. Bogens kapitler undersøger skiftende konfigurationer af etablerede medieorganisationer, dominerende mediediskurser og brugernes rolle i netværksbaserede kommunikationspraksisser. Tre nye kapitler illustrerer anvendelsen af flere metoder til at studere forskellige medieformer på tværs af kontekster. Resultatet er et uundværligt værktøj for alle, der vil forstå og bidrage til nutidens medie- og kommunikationsforskning.
Studiesalg.dk er en markedsplads hvor studerende i hele landet kan handle direkte med
hinanden.
Vores betalingsystem sikrer, at du både som køber og sælger er beskyttet, i alt lige fra
betaling, forsendelse og godkendelse af bøgerne.
Vi kræver MitID verificering af både sælger og køber. Dette er med til at sikre begge parter en god oplevelse og undgå svindel af enhver art.
Betal online med MobilePay. Vi opbevarer betalingen, og udbetaler først pengene til sælger når bøgerne er leveret og godkendt.
Sælg nemt dine bøger videre når du ikke længere har brug for dem. Med vores web-app er det nemt at scanne stregkoder og tage billeder af dine bøger.