Studiesalg.dk
Studiebog: A Handbook of Media and Communication Research

A Handbook of Media and Communication Research

Af Klaus Bruhn. Jensen
Vi har i øjeblikket ikke 2. udgave, 2011 til salg, men til gengæld har vi 1 eksemplarer af bogens øvrige udgaver fra kun 240,00 kr. Find dem længere nede på siden.
ISBN13:
9780415609654
Udgave:
2. udgave, 2011 Bemærk: Findes i nyere udgave
Midlertidigt udsolgt
Få besked når der bliver sat nye annoncer til salg.

Produktdetaljer

Forfatter:
Klaus Bruhn. Jensen
Forlag:
Taylor & Francis Group
Udgave:
2
Udgivelsesår:
2011
Format:
Indbundet
Sprog:
English
Sideantal:
434
ISBN13:
9780415609654
ISBN10:
0415609658

Beskrivelse

A Handbook of Media and Communication Research - anden udgave - præsenterer både kvalitative og kvantitative tilgange til medie- og kommunikationsstudier og forener perspektiver fra samfundsvidenskab og humaniora. Med metodologi som et strategisk analysesniveau kobler bogen praktiske overvejelser med teoretiske problemstillinger og tilbyder et solidt overblik over disciplinens kerneområder. Hvert kapitel giver konkrete retningslinjer for, hvordan man planlægger, gennemfører og evaluerer forskning i forskellige sociale og kulturelle sammenhænge. Forfatteren Klaus Bruhn Jensen og en række internationale bidragydere leverer eksempler på, hvordan man kan tilrettelægge studier med fokus på både massekommunikation og interpersonel udveksling, online såvel som offline. Anden udgave er omhyggeligt opdateret i lyset af internettets, mobilteknologiens og andre digitale mediers hastige udvikling. Bogens kapitler undersøger skiftende konfigurationer af etablerede medieorganisationer, dominerende mediediskurser og brugernes rolle i netværksbaserede kommunikationspraksisser. Tre nye kapitler illustrerer anvendelsen af flere metoder til at studere forskellige medieformer på tværs af kontekster. Resultatet er et uundværligt værktøj for alle, der vil forstå og bidrage til nutidens medie- og kommunikationsforskning.

Andre kiggede også på

Nem og tryg handel

Studiesalg.dk er en markedsplads hvor studerende i hele landet kan handle direkte med hinanden.
Vores betalingsystem sikrer, at du både som køber og sælger er beskyttet, i alt lige fra betaling, forsendelse og godkendelse af bøgerne.

4.9 Fremragende

Bekræftet identitet

Vi kræver MitID verificering af både sælger og køber. Dette er med til at sikre begge parter en god oplevelse og undgå svindel af enhver art.

Hurtig og sikker bestilling

Betal online med MobilePay. Vi opbevarer betalingen, og udbetaler først pengene til sælger når bøgerne er leveret og godkendt.

Nemt at sælge

Sælg nemt dine bøger videre når du ikke længere har brug for dem. Med vores web-app er det nemt at scanne stregkoder og tage billeder af dine bøger.

I samarbejde med
SafePay Nordic
Vares stand
Her kan du læse mere om hvordan en vares stand er defineret.
  • Perfekt stand

    Perfekt stand

    Bogen har ingen, eller kun få, ubetydelige tegn på at have været anvendt. Ingen noter, skrammer eller pletter.

  • God stand

    God stand

    Ingen fejl eller mangler, der har betydning for bogens anvendelse. Overstregninger kan forekomme, men al skrift er synlig.

  • Slidt stand

    Slidt stand

    Tydeligt slidt, og kan måske have væsentlige defekter som løssrevne sider, eller kuglepensnoter.

Vælg blandt annoncer
A Handbook of Media and Communication Research - 2. udgave, 2011