A Handbook of Media and Communication Research: Qualitative and Quantitative Methodologies integrates approaches from both qualitative and quantitative traditions to explore the rich field of media and communication studies. This comprehensive work bridges theoretical concerns with practical strategies, drawing on the strengths of social science and humanities perspectives. In its extensively updated second edition, developments in digital media—such as the internet, mobile technologies, and networked communication—are critically examined, reflecting the fast-evolving media landscape. Each chapter delves into the reconfiguration of media organizations and practices, highlighting transformations in mass, online, and interpersonal communication. Offering in-depth discussions and methodological guidelines, this Handbook is designed to support researchers in planning and executing studies across diverse social and cultural contexts.
Studiesalg.dk er en markedsplads hvor studerende i hele landet kan handle direkte med
hinanden.
Vores betalingsystem sikrer, at du både som køber og sælger er beskyttet, i alt lige fra
betaling, forsendelse og godkendelse af bøgerne.
Vi kræver MitID verificering af både sælger og køber. Dette er med til at sikre begge parter en god oplevelse og undgå svindel af enhver art.
Betal online med MobilePay. Vi opbevarer betalingen, og udbetaler først pengene til sælger når bøgerne er leveret og godkendt.
Sælg nemt dine bøger videre når du ikke længere har brug for dem. Med vores web-app er det nemt at scanne stregkoder og tage billeder af dine bøger.