Studiesalg.dk
Studiebog: Virksomhedskommunikation

Virksomhedskommunikation

Af Kirsten Wissing
ISBN13:
9788776752217
Udgave:
1. udgave, 2005
Vejledende salgspris 207,00 kr.
Midlertidigt udsolgt
Få besked når bogen kommer til salg.

Produktdetaljer

Forfatter:
Kirsten Wissing
Forlag:
Systime Academic
Udgave:
1
Udgivelsesår:
2005
Format:
Hæftet
Sprog:
Dansk
Sideantal:
179
ISBN13:
9788776752217
ISBN10:
8776752216

Beskrivelse

Virksomhedskommunikation af Kirsten Wissing udkom i 2005 hos Systime Academic. Denne første udgave er udgivet i paperback-format og omfatter 179 sider. Bogen er skrevet på dansk og præsenterer emnet virksomhedskommunikation på en overskuelig måde, der gør den relevant for læsere med interesse for området.

Andre kiggede også på

Nem og tryg handel

Studiesalg.dk er en markedsplads hvor studerende i hele landet kan handle direkte med hinanden.
Vores betalingsystem sikrer, at du både som køber og sælger er beskyttet, i alt lige fra betaling, forsendelse og godkendelse af bøgerne.

4.8 Fremragende

Bekræftet identitet

Vi kræver MitID verificering af både sælger og køber. Dette er med til at sikre begge parter en god oplevelse og undgå svindel af enhver art.

Hurtig og sikker bestilling

Betal online med MobilePay. Vi opbevarer betalingen, og udbetaler først pengene til sælger når bøgerne er leveret og godkendt.

Nemt at sælge

Sælg nemt dine bøger videre når du ikke længere har brug for dem. Med vores web-app er det nemt at scanne stregkoder og tage billeder af dine bøger.

I samarbejde med
SafePay Nordic
Vares stand
Her kan du læse mere om hvordan en vares stand er defineret.
  • Perfekt stand

    Perfekt stand

    Bogen har ingen, eller kun få, ubetydelige tegn på at have været anvendt. Ingen noter, skrammer eller pletter.

  • God stand

    God stand

    Ingen fejl eller mangler, der har betydning for bogens anvendelse. Overstregninger kan forekomme, men al skrift er synlig.

  • Slidt stand

    Slidt stand

    Tydeligt slidt, og kan måske have væsentlige defekter som løssrevne sider, eller kuglepensnoter.

Vælg blandt annoncer
Virksomhedskommunikation - 1. udgave, 2005