Virksomhedskommunikation af Kirsten Wissing er et centralt værktøj til forståelsen af kommunikationsstrategier i erhvervslivet. Bogen, udgivet i 2005 af Gyldendal, tilbyder en systematisk tilgang, hvor teori og praksis går hånd i hånd gennem nøje udvalgte opgaver. I den første del støttes hvert kapitel af specifikke øvelser, som understøtter og uddyber de centrale emner. Den anden del præsenterer opgaver, der tager udgangspunkt i to virksomheder, hvilket giver læseren mulighed for at omsætte teoretisk indsigt til praktiske scenarier. Med sine 62 sider byder bogen på kompakt viden og relevante redskaber til at navigere i virksomhedskommunikationens univers.
Studiesalg.dk er en markedsplads hvor studerende i hele landet kan handle direkte med
hinanden.
Vores betalingsystem sikrer, at du både som køber og sælger er beskyttet, i alt lige fra
betaling, forsendelse og godkendelse af bøgerne.
Vi kræver MitID verificering af både sælger og køber. Dette er med til at sikre begge parter en god oplevelse og undgå svindel af enhver art.
Betal online med MobilePay. Vi opbevarer betalingen, og udbetaler først pengene til sælger når bøgerne er leveret og godkendt.
Sælg nemt dine bøger videre når du ikke længere har brug for dem. Med vores web-app er det nemt at scanne stregkoder og tage billeder af dine bøger.