Studiesalg.dk
Studiebog: Tværmedial markedskommunikation
Tværmedial markedskommunikation, Henrik Lindberg, Ezio Pillon, Nana Emilie Grew, 9788702393750

Tværmedial markedskommunikation

Af Henrik Lindberg, Ezio Pillon, Nana Emilie Grew
Lige nu kan du købe "Tværmedial markedskommunikation" til kun 395,00 kr. Bogen du ser her er ny, og kan købe gennem vores partner Plusbog.
ISBN13:
9788702393750
Udgave:
2. udgave, 2024
Opret annonceagent
Få besked når der bliver sat nye annoncer til salg.
Køb ny hos Plusbog Fra 395,00 kr.*
Sponsoreret partner Levering fra 10,00 kr.
Køb ny bog hos Plusbog

* Plusbog medlemspris. Få 7 dages gratis medlemsskab uden binding.

Produktdetaljer

Forfatter:
Henrik Lindberg, Ezio Pillon, Nana Emilie Grew
Forlag:
Hans Reitzels Forlag
Udgave:
2
Udgivelsesår:
2024
Format:
Hæftet
Sprog:
Sideantal:
412
ISBN13:
9788702393750
ISBN10:
8702393751

Beskrivelse

Tværmedial markedskommunikation omfatter virksomhedens samlede erhvervskommunikation, der udfolder sig på tværs af en bred vifte af medier og platforme. Samspillet mellem offline og online kanaler skaber en helhedsorienteret tilgang, hvor interaktionen med både nye og eksisterende kunder - samt øvrige interessenter - står i centrum. Bogens forfattere præsenterer feltet på en klar og lettilgængelig måde, fra overordnede strategiske overvejelser til konkrete kampagner. De viser, hvordan markedskommunikation er et dynamisk vidensområde, der konstant udvikler sig i takt med teknologiske, sociale og kulturelle trends. I denne 2. udgave er indholdet opdateret med ny viden og reviderede kapitler. Særligt er der tilføjet et større fokus på bæredygtighedens betydning for virksomheders kommunikation, ligesom kapitlerne om sociale medier er gennemgået og udbygget med hands-on-øvelser og eksempler. Om forfatterne Bogen er skrevet af Henrik Lindberg, Ezio Pillon og Nana Emilie Grew. EZIO PILLON er cand.mag. fra Københavns Universitet, lektor emeritus på Cphbusiness og ekstern lektor ved Københavns Universitet. Han arbejder som konsulent inden for tværmedial markedskommunikation og humanistisk entrepreneurship. NANA EMILIE GREW er cand.merc.(kom) fra CBS i 2008, lektor på Cphbusiness og ekstern lektor ved Københavns Universitet med undervisning i marketing og kommunikation.

Andre kiggede også på

Nem og tryg handel

Studiesalg.dk er en markedsplads hvor studerende i hele landet kan handle direkte med hinanden.
Vores betalingsystem sikrer, at du både som køber og sælger er beskyttet, i alt lige fra betaling, forsendelse og godkendelse af bøgerne.

4.9 Fremragende

Bekræftet identitet

Vi kræver MitID verificering af både sælger og køber. Dette er med til at sikre begge parter en god oplevelse og undgå svindel af enhver art.

Hurtig og sikker bestilling

Betal online med MobilePay. Vi opbevarer betalingen, og udbetaler først pengene til sælger når bøgerne er leveret og godkendt.

Nemt at sælge

Sælg nemt dine bøger videre når du ikke længere har brug for dem. Med vores web-app er det nemt at scanne stregkoder og tage billeder af dine bøger.

I samarbejde med
SafePay Nordic
Vares stand
Her kan du læse mere om hvordan en vares stand er defineret.
  • Perfekt stand

    Perfekt stand

    Bogen har ingen, eller kun få, ubetydelige tegn på at have været anvendt. Ingen noter, skrammer eller pletter.

  • God stand

    God stand

    Ingen fejl eller mangler, der har betydning for bogens anvendelse. Overstregninger kan forekomme, men al skrift er synlig.

  • Slidt stand

    Slidt stand

    Tydeligt slidt, og kan måske have væsentlige defekter som løssrevne sider, eller kuglepensnoter.

Vælg blandt annoncer
Tværmedial markedskommunikation - 2. udgave, 2024