Tværmedial markedskommunikation bringer klassisk markedskommunikation ind i den digitale tidsalder og præsenterer en helhedsorienteret tilgang til virksomhedens kommunikationsindsats – både offline og online. Bogen forener opdaterede kapitler fra tidligere værker med helt nye perspektiver og illustrerer, hvordan medier, platforme og kanaler arbejder sammen i en dynamisk symbiose. Med et solidt teoretisk fundament og konkrete eksempler dykker forfatterne ned i alt fra kommunikationsstrategi og medieplanlægning til webdesign, SEO, SEM og effektmålinger. Indholdet afspejler en praksisnær tilgang, der gør det muligt at forstå og anvende teorierne i det virkelige arbejde med både traditionel og digital markedskommunikation. Forfatterne Ezio Pillon, Nana Emilie Grew og Henrik Lindberg, som alle besidder en indgående ekspertise inden for området, formår at gøre komplekse sammenhænge tilgængelige. Denne lærebog er et uundværligt redskab for studerende og undervisere på videregående uddannelser, der ønsker at få en dybdegående forståelse af, hvordan kommunikationen transformeres og optimeres i den moderne medieverden.
Studiesalg.dk er en markedsplads hvor studerende i hele landet kan handle direkte med
hinanden.
Vores betalingsystem sikrer, at du både som køber og sælger er beskyttet, i alt lige fra
betaling, forsendelse og godkendelse af bøgerne.
Vi kræver MitID verificering af både sælger og køber. Dette er med til at sikre begge parter en god oplevelse og undgå svindel af enhver art.
Betal online med MobilePay. Vi opbevarer betalingen, og udbetaler først pengene til sælger når bøgerne er leveret og godkendt.
Sælg nemt dine bøger videre når du ikke længere har brug for dem. Med vores web-app er det nemt at scanne stregkoder og tage billeder af dine bøger.