Studiebog: The Language of Advertising

The Language of Advertising

Af Angela Goddard
ISBN13:
9780415278034
Udgave:
2. udgave, 2002
Vejledende salgspris 234,00 kr.
Midlertidigt udsolgt

Produktdetaljer

Forfatter:
Angela Goddard
Forlag:
Routledge
Udgave:
2
Udgivelsesår:
2002
Format:
Hæftet
Sprog:
Sideantal:
144
ISBN13:
9780415278034
ISBN10:
0415278031

Beskrivelse

The Language of Advertising: Written Texts by Angela Goddard offers a focused exploration of advertising language through the lens of both literary and linguistic theory. This second edition, published in 2002 by Routledge, examines the intricate interplay between language, image, and layout in advertisements, and considers the dynamic discourse established between the advertisement and its audience. Substantially revised to reflect recent developments in the field, this concise 144-page paperback introduces a variety of new advertising examples, including campaigns like Orange and Young Person's Railcard. It also addresses the impact of internet advertising on traditional paper texts and explores strategies designed to capture attention in today’s mobile environments. Enriched with new student-directed activities, updated reading lists, and curated online resources, this edition serves as a valuable tool for in-depth analysis of contemporary advertising practices.

Andre kiggede også på

Nem og tryg handel

Studiesalg.dk er en markedsplads hvor studerende i hele landet kan handle direkte med hinanden.
Vores betalingsystem sikrer, at du både som køber og sælger er beskyttet, i alt lige fra betaling, forsendelse og godkendelse af bøgerne.

4.7 Fremragende

Bekræftet identitet

Vi kræver MitID verificering af både sælger og køber. Dette er med til at sikre begge parter en god oplevelse og undgå svindel af enhver art.

Hurtig og sikker bestilling

Betal online med MobilePay. Vi opbevarer betalingen, og udbetaler først pengene til sælger når bøgerne er leveret og godkendt.

Nemt at sælge

Sælg nemt dine bøger videre når du ikke længere har brug for dem. Med vores web-app er det nemt at scanne stregkoder og tage billeder af dine bøger.

I samarbejde med
SafePay Nordic
Vares stand
Her kan du læse mere om hvordan en vares stand er defineret.
  • Perfekt stand

    Perfekt stand

    Bogen har ingen, eller kun få, ubetydelige tegn på at have været anvendt. Ingen noter, skrammer eller pletter.

  • God stand

    God stand

    Ingen fejl eller mangler, der har betydning for bogens anvendelse. Overstregninger kan forekomme, men al skrift er synlig.

  • Slidt stand

    Slidt stand

    Tydeligt slidt, og kan måske have væsentlige defekter som løssrevne sider, eller kuglepensnoter.

Vælg blandt annoncer
The Language of Advertising - 2. udgave, 2002