"Strategisk ledelseskommunikation" by Bordum A m.fl. giver et indsigtsfuldt blik på, hvordan ledelseskommunikation danner grundlaget for de strategiske beslutninger i erhvervslivet. Bogen udforsker samspillet mellem visioner, missioner og værdier og viser, hvordan disse elementer påvirker de store danske virksomheders ledelsesstrategier. Med et analytisk perspektiv gennemgås 50 af Danmarks mest betydningsfulde virksomheder, hvor forfatterne nøje illustrerer, hvordan kommunikation kan forme en virksomheds identitet og retning. Denne detaljerede gennemgang gør bogen til et væsentligt redskab for dem, der ønsker at forstå de kommunikative mekanismer bag succesfuld ledelse. Udgivet i 2005 og præsenteret som paperback, spænder de 420 sider over emner, der kombinerer teoretiske indsigter med praktiske eksempler. Denne bog er et værdifuldt bidrag til litteraturen om strategisk ledelseskommunikation i det moderne erhvervsliv.
Studiesalg.dk er en markedsplads hvor studerende i hele landet kan handle direkte med
hinanden.
Vores betalingsystem sikrer, at du både som køber og sælger er beskyttet, i alt lige fra
betaling, forsendelse og godkendelse af bøgerne.
Vi kræver MitID verificering af både sælger og køber. Dette er med til at sikre begge parter en god oplevelse og undgå svindel af enhver art.
Betal online med MobilePay. Vi opbevarer betalingen, og udbetaler først pengene til sælger når bøgerne er leveret og godkendt.
Sælg nemt dine bøger videre når du ikke længere har brug for dem. Med vores web-app er det nemt at scanne stregkoder og tage billeder af dine bøger.