Strategic Writing, fjerde udgave, giver en praktisk og målorienteret indføring i professionel skrivning inden for public relations, reklame og markedsføring. Bogen præsenterer over 40 forskellige dokumenttyper med klare, trinvise vejledninger og konkrete eksempler, så du hurtigt kan tilegne dig de nødvendige færdigheder. Med et tværfagligt fokus dækker teksten emner som PR- og reklameskrivning, salgskommunikation og forretningskorrespondance. Derudover indgår kortfattede kapitler om mangfoldighed, etik og de juridiske rammer for strategisk skrivning, så du er klædt på til at navigere sikkert i den professionelle verden. Den nye udgave lægger særlig vægt på sociale medier og digital kommunikation og introducerer opdaterede online ressourcer målrettet såvel studerende som undervisere. Strategic Writing er ideel til bachelorundervisning i public relations og reklame, hvor et helhedsorienteret og praksisnært skriveforløb er i fokus.
Studiesalg.dk er en markedsplads hvor studerende i hele landet kan handle direkte med
hinanden.
Vores betalingsystem sikrer, at du både som køber og sælger er beskyttet, i alt lige fra
betaling, forsendelse og godkendelse af bøgerne.
Vi kræver MitID verificering af både sælger og køber. Dette er med til at sikre begge parter en god oplevelse og undgå svindel af enhver art.
Betal online med MobilePay. Vi opbevarer betalingen, og udbetaler først pengene til sælger når bøgerne er leveret og godkendt.
Sælg nemt dine bøger videre når du ikke længere har brug for dem. Med vores web-app er det nemt at scanne stregkoder og tage billeder af dine bøger.