Strategic Writing: Multimedia Writing for Public Relations, Advertising and More tegner et nuanceret billede af, hvordan ny teknologi forandrer strategisk kommunikation. Charles Marsh, David Guth og Bonnie Poovey Short viser, hvordan man mestrer multimedieskrivning på tværs af kanaler. Bogen dækker de centrale områder inden for public relations og reklame samt andre kommunikationsdiscipliner, og sætter fokus på at tilpasse indholdet præcist til den ønskede målgruppe. Gennem konkrete eksempler og analyser illustreres, hvordan man skaber effektfulde budskaber i en digital tidsalder. Denne 3. udgave fra 2012 er grundigt opdateret til at afspejle de seneste tendenser inden for digitale platforme og multimediekanaler. Med praktiske øvelser og case-studier får læseren værdifuld indsigt i at omsætte teori til virkelige kampagner. Strategic Writing er et uundværligt redskab for PR-konsulenter, marketingfolk, kommunikationsspecialister og studerende, der ønsker at styrke effekten af deres multimedieskrivning. Paperback-formatet gør det enkelt at have bogen med overalt og slå op, når du har brug for inspiration eller en tjekliste.
Studiesalg.dk er en markedsplads hvor studerende i hele landet kan handle direkte med
hinanden.
Vores betalingsystem sikrer, at du både som køber og sælger er beskyttet, i alt lige fra
betaling, forsendelse og godkendelse af bøgerne.
Vi kræver MitID verificering af både sælger og køber. Dette er med til at sikre begge parter en god oplevelse og undgå svindel af enhver art.
Betal online med MobilePay. Vi opbevarer betalingen, og udbetaler først pengene til sælger når bøgerne er leveret og godkendt.
Sælg nemt dine bøger videre når du ikke længere har brug for dem. Med vores web-app er det nemt at scanne stregkoder og tage billeder af dine bøger.