Strategic Management: Awareness and Change (7. udgave) af Frank Martin, John L. Thompson og Jonathan Scott giver et skarpt indblik i de udfordringer og muligheder, der præger den globale forretningsverden. Bogen kombinerer teoretiske indsigter med et stærkt fokus på forandringsprocesser, så du er rustet til at navigere i et konstant omskifteligt landskab. Denne udgave indeholder fuldt gennemprøvede case-studier, der understøtter de centrale emner i pensum for forretningsstrategi. Du møder aktuelle eksempler på strategiske tiltag og etudser i, hvordan teori omsættes til praksis på tværs af brancher og kulturer. Med en række dynamiske læringsværktøjer - såsom refleksionsspørgsmål, handlingsorienterede modeller og illustrerende figurer - fremstår bogen både brugervenlig og fremadskuende. Strategic Management: Awareness and Change er det ideelle grundlag for studerende og praktikere, der vil mestre morgendagens strategiske udfordringer.
Studiesalg.dk er en markedsplads hvor studerende i hele landet kan handle direkte med
hinanden.
Vores betalingsystem sikrer, at du både som køber og sælger er beskyttet, i alt lige fra
betaling, forsendelse og godkendelse af bøgerne.
Vi kræver MitID verificering af både sælger og køber. Dette er med til at sikre begge parter en god oplevelse og undgå svindel af enhver art.
Betal online med MobilePay. Vi opbevarer betalingen, og udbetaler først pengene til sælger når bøgerne er leveret og godkendt.
Sælg nemt dine bøger videre når du ikke længere har brug for dem. Med vores web-app er det nemt at scanne stregkoder og tage billeder af dine bøger.