Strategic Management, published in 2012 by Financial Times/Prentice Hall, offers a practical exploration of contemporary strategic approaches. Drawing on a wealth of concise examples, Richard L. Lynch provides readers with clear insights into the complexities of strategy in today’s business environment. The book presents a dual perspective by comparing traditional, planned frameworks with emerging, evolutionary methods. This balanced approach aids both students and professionals in understanding how deliberate planning and spontaneous creativity can coexist within effective strategic management.
Studiesalg.dk er en markedsplads hvor studerende i hele landet kan handle direkte med
hinanden.
Vores betalingsystem sikrer, at du både som køber og sælger er beskyttet, i alt lige fra
betaling, forsendelse og godkendelse af bøgerne.
Vi kræver MitID verificering af både sælger og køber. Dette er med til at sikre begge parter en god oplevelse og undgå svindel af enhver art.
Betal online med MobilePay. Vi opbevarer betalingen, og udbetaler først pengene til sælger når bøgerne er leveret og godkendt.
Sælg nemt dine bøger videre når du ikke længere har brug for dem. Med vores web-app er det nemt at scanne stregkoder og tage billeder af dine bøger.