Strategic Advertising Management behandler annoncering fra et strategisk perspektiv. Larry Percy, Richard Rosenbaum-Elliott og Richard H. Elliott indleder med en bred gennemgang af reklamebranchens formål og mål, før de præsenterer nøglerne til udvikling af målrettede og effektive annoncerings- og promotionskampagner. Gennem teoretiske modeller og konkrete eksempler guides læseren fra målgruppeanalyse over kreative koncepter til grundig evaluering af kampagner. Den engelsksprogede paperbackudgave fra Oxford University Press, udgivet i 2012 på 414 sider, er et uundværligt værktøj for studerende, marketingansvarlige og alle, der ønsker en systematisk tilgang til strategisk annoncering.
Studiesalg.dk er en markedsplads hvor studerende i hele landet kan handle direkte med
hinanden.
Vores betalingsystem sikrer, at du både som køber og sælger er beskyttet, i alt lige fra
betaling, forsendelse og godkendelse af bøgerne.
Vi kræver MitID verificering af både sælger og køber. Dette er med til at sikre begge parter en god oplevelse og undgå svindel af enhver art.
Betal online med MobilePay. Vi opbevarer betalingen, og udbetaler først pengene til sælger når bøgerne er leveret og godkendt.
Sælg nemt dine bøger videre når du ikke længere har brug for dem. Med vores web-app er det nemt at scanne stregkoder og tage billeder af dine bøger.