Studiebog: Strategic Advertising Management

Strategic Advertising Management

Af Larry Percy, Richard Elliott
ISBN13:
9780199532575
Udgave:
3. udgave, 2008 Bemærk: Findes i nyere udgave
Vejledende salgspris 524,00 kr.
Midlertidigt udsolgt

Produktdetaljer

Forfatter:
Larry Percy, Richard Elliott
Forlag:
Oxford University Press
Udgave:
3
Udgivelsesår:
2008
Format:
Hæftet
Sprog:
English
Sideantal:
400
ISBN13:
9780199532575
ISBN10:
0199532575

Beskrivelse

Strategic Advertising Management offers a robust theoretical framework that underpins the development of compelling marketing communication. The book details how these theories can be applied by managers to create cohesive advertising plans and inventive executions, treating the various aspects of advertising as an integrated whole. In this third edition published in 2008, new chapters have been introduced to address contemporary challenges. One chapter examines message delivery, exploring both traditional promotional methods and alternative approaches such as sponsorships and event marketing, while another investigates how cultural differences impact advertising strategies and execution. Enhanced with insightful case studies, this edition encourages critical reflection on the evolving landscape of promotion in today's market.

Andre kiggede også på

Nem og tryg handel

Studiesalg.dk er en markedsplads hvor studerende i hele landet kan handle direkte med hinanden.
Vores betalingsystem sikrer, at du både som køber og sælger er beskyttet, i alt lige fra betaling, forsendelse og godkendelse af bøgerne.

4.7 Fremragende

Bekræftet identitet

Vi kræver MitID verificering af både sælger og køber. Dette er med til at sikre begge parter en god oplevelse og undgå svindel af enhver art.

Hurtig og sikker bestilling

Betal online med MobilePay. Vi opbevarer betalingen, og udbetaler først pengene til sælger når bøgerne er leveret og godkendt.

Nemt at sælge

Sælg nemt dine bøger videre når du ikke længere har brug for dem. Med vores web-app er det nemt at scanne stregkoder og tage billeder af dine bøger.

I samarbejde med
SafePay Nordic
Vares stand
Her kan du læse mere om hvordan en vares stand er defineret.
  • Perfekt stand

    Perfekt stand

    Bogen har ingen, eller kun få, ubetydelige tegn på at have været anvendt. Ingen noter, skrammer eller pletter.

  • God stand

    God stand

    Ingen fejl eller mangler, der har betydning for bogens anvendelse. Overstregninger kan forekomme, men al skrift er synlig.

  • Slidt stand

    Slidt stand

    Tydeligt slidt, og kan måske have væsentlige defekter som løssrevne sider, eller kuglepensnoter.

Vælg blandt annoncer
Strategic Advertising Management - 3. udgave, 2008