"Serviceleverance" præsenterer en helhedsorienteret tilgang til serviceleverance, hvor fokus ligger på at skabe dobbelt værdiskabelse for både virksomhed og kunde. Gennem en elegant integration af elementer som service management, service design og service operations, illustrerer forfatterne Jan Erik Dahl og Jørgen Kjærgaard, hvordan man kan omdanne potentielle udfordringer til strategiske fordele. Bogen giver et klart overblik over serviceleverancesystemet og de nøgleelementer, der skal være på plads for at opnå en effektiv og attraktiv kundeservice. Med en kombination af strategisk indsigt og praktiske værktøjer demonstrerer bogen, hvordan man identificerer og udnytter forbedringsmuligheder i den daglige drift. Denne tilgang er designet til at styrke relationen til kunderne og øge virksomhedens konkurrenceevne. "Serviceleverance" er en uvurderlig guide for dem, der ønsker at optimere serviceydelsen og realisere potentialet i en moderne serviceorienteret virksomhed.
Studiesalg.dk er en markedsplads hvor studerende i hele landet kan handle direkte med
hinanden.
Vores betalingsystem sikrer, at du både som køber og sælger er beskyttet, i alt lige fra
betaling, forsendelse og godkendelse af bøgerne.
Vi kræver MitID verificering af både sælger og køber. Dette er med til at sikre begge parter en god oplevelse og undgå svindel af enhver art.
Betal online med MobilePay. Vi opbevarer betalingen, og udbetaler først pengene til sælger når bøgerne er leveret og godkendt.
Sælg nemt dine bøger videre når du ikke længere har brug for dem. Med vores web-app er det nemt at scanne stregkoder og tage billeder af dine bøger.