Service Management and Marketing - Customer Management in Service Competition af Christian Grönroos er nu ude i sin tredje, fuldt opdaterede udgave (2007). Med 496 sider i paperbackudgave præsenterer forfatteren en grundig og skarp analyse af, hvordan virksomheder kan udvikle konkurrencekraft gennem effektiv serviceledelse. Bogen introducerer service logic som det centrale styringsprincip, hvor fokus flyttes fra produkt til kundeoplevelse. Grönroos viser, hvordan organisationer - uanset branche - kan omstille sig til at fungere som rene servicevirksomheder. Gennem teoretisk viden og praktiske cases får læseren konkrete redskaber til at komme tættere på både nuværende og kommende kunder. I denne tredje udgave er en række nøgletemaer bragt ajour: service- og relationsperspektiver, kvalitet i service og relationer, principper for serviceledelse, rentabilitet og produktivitet i servicevirksomheder, integreret markedsføring, relationskommunikation og branding i service, intern markedsføring og servicekultur samt metoder til at omdanne produktfremstillende virksomheder til serviceaktører.
Studiesalg.dk er en markedsplads hvor studerende i hele landet kan handle direkte med
hinanden.
Vores betalingsystem sikrer, at du både som køber og sælger er beskyttet, i alt lige fra
betaling, forsendelse og godkendelse af bøgerne.
Vi kræver MitID verificering af både sælger og køber. Dette er med til at sikre begge parter en god oplevelse og undgå svindel af enhver art.
Betal online med MobilePay. Vi opbevarer betalingen, og udbetaler først pengene til sælger når bøgerne er leveret og godkendt.
Sælg nemt dine bøger videre når du ikke længere har brug for dem. Med vores web-app er det nemt at scanne stregkoder og tage billeder af dine bøger.