Studiesalg.dk
Studiebog: Service Management and Marketing

Service Management and Marketing

Af Christian Gronroos
ISBN13:
9780470028629
Udgave:
3. udgave, 2007 Bemærk: Findes i nyere udgave
Midlertidigt udsolgt
Få besked når der bliver sat nye annoncer til salg.

Produktdetaljer

Forfatter:
Christian Gronroos
Forlag:
John Wiley & Sons, Limited
Udgave:
3
Udgivelsesår:
2007
Format:
Hæftet
Sprog:
English
Sideantal:
496
ISBN13:
9780470028629
ISBN10:
0470028629

Beskrivelse

Service Management and Marketing - Customer Management in Service Competition af Christian Grönroos er nu ude i sin tredje, fuldt opdaterede udgave (2007). Med 496 sider i paperbackudgave præsenterer forfatteren en grundig og skarp analyse af, hvordan virksomheder kan udvikle konkurrencekraft gennem effektiv serviceledelse. Bogen introducerer service logic som det centrale styringsprincip, hvor fokus flyttes fra produkt til kundeoplevelse. Grönroos viser, hvordan organisationer - uanset branche - kan omstille sig til at fungere som rene servicevirksomheder. Gennem teoretisk viden og praktiske cases får læseren konkrete redskaber til at komme tættere på både nuværende og kommende kunder. I denne tredje udgave er en række nøgletemaer bragt ajour: service- og relationsperspektiver, kvalitet i service og relationer, principper for serviceledelse, rentabilitet og produktivitet i servicevirksomheder, integreret markedsføring, relationskommunikation og branding i service, intern markedsføring og servicekultur samt metoder til at omdanne produktfremstillende virksomheder til serviceaktører.

Andre kiggede også på

Nem og tryg handel

Studiesalg.dk er en markedsplads hvor studerende i hele landet kan handle direkte med hinanden.
Vores betalingsystem sikrer, at du både som køber og sælger er beskyttet, i alt lige fra betaling, forsendelse og godkendelse af bøgerne.

4.9 Fremragende

Bekræftet identitet

Vi kræver MitID verificering af både sælger og køber. Dette er med til at sikre begge parter en god oplevelse og undgå svindel af enhver art.

Hurtig og sikker bestilling

Betal online med MobilePay. Vi opbevarer betalingen, og udbetaler først pengene til sælger når bøgerne er leveret og godkendt.

Nemt at sælge

Sælg nemt dine bøger videre når du ikke længere har brug for dem. Med vores web-app er det nemt at scanne stregkoder og tage billeder af dine bøger.

I samarbejde med
SafePay Nordic
Vares stand
Her kan du læse mere om hvordan en vares stand er defineret.
  • Perfekt stand

    Perfekt stand

    Bogen har ingen, eller kun få, ubetydelige tegn på at have været anvendt. Ingen noter, skrammer eller pletter.

  • God stand

    God stand

    Ingen fejl eller mangler, der har betydning for bogens anvendelse. Overstregninger kan forekomme, men al skrift er synlig.

  • Slidt stand

    Slidt stand

    Tydeligt slidt, og kan måske have væsentlige defekter som løssrevne sider, eller kuglepensnoter.

Vælg blandt annoncer
Service Management and Marketing - 3. udgave, 2007