* Plusbog medlemspris. Få 7 dages gratis medlemsskab uden binding.
Oplevelsesøkonomien har siden starten af 2000’erne været omdrejningspunkt for både samfundsdebat og kommercielle strategier i Danmark. I denne reviderede 3. udgave formidler Jan Halberg Madsen de centrale teorier og redskaber, der tegner oplevelsesøkonomiens landskab. Sproget er klart og tilgængeligt, så bogen henvender sig til både nybegyndere og fagligt interesserede. Den kortlægger oplevelsens rolle som samfundstendens og økonomisk fænomen. Bogen veksler mellem teoretiske oplæg, illustrative cases og praktiske eksempler, som viser oplevelsesøkonomiens potentiale og mangfoldighed. Du får konkrete metoder til design og evaluering af oplevelser i en kommerciel kontekst. Oplevelsesøkonomi er et væsentligt værktøj for serviceøkonomstuderende og studerende på beslægtede uddannelser. Den er også et inspirerende opslagsværk for praktikere, der ønsker overblik, inspiration og handlingsorienterede redskaber til at skabe mindeværdige kundeoplevelser.
Studiesalg.dk er en markedsplads hvor studerende i hele landet kan handle direkte med
hinanden.
Vores betalingsystem sikrer, at du både som køber og sælger er beskyttet, i alt lige fra
betaling, forsendelse og godkendelse af bøgerne.
Vi kræver MitID verificering af både sælger og køber. Dette er med til at sikre begge parter en god oplevelse og undgå svindel af enhver art.
Betal online med MobilePay. Vi opbevarer betalingen, og udbetaler først pengene til sælger når bøgerne er leveret og godkendt.
Sælg nemt dine bøger videre når du ikke længere har brug for dem. Med vores web-app er det nemt at scanne stregkoder og tage billeder af dine bøger.