New Products Management, authored by Charles Merle Crawford and C. Anthony Di Benedetto, offers a practical approach tailored to managers engaged in new product development. The book seamlessly intertwines management techniques with key marketing perspectives, ensuring a balanced and comprehensive understanding of the innovation process. Published in 2008, the text enriches its content with fresh examples, detailed case studies, and up-to-date research. This edition serves as an indispensable resource for professionals seeking to navigate the dynamic challenges of launching new products in today’s competitive landscape.
Studiesalg.dk er en markedsplads hvor studerende i hele landet kan handle direkte med
hinanden.
Vores betalingsystem sikrer, at du både som køber og sælger er beskyttet, i alt lige fra
betaling, forsendelse og godkendelse af bøgerne.
Vi kræver MitID verificering af både sælger og køber. Dette er med til at sikre begge parter en god oplevelse og undgå svindel af enhver art.
Betal online med MobilePay. Vi opbevarer betalingen, og udbetaler først pengene til sælger når bøgerne er leveret og godkendt.
Sælg nemt dine bøger videre når du ikke længere har brug for dem. Med vores web-app er det nemt at scanne stregkoder og tage billeder af dine bøger.