New Products Management by Charles Merle Crawford presents a detailed managerial perspective on the processes essential for successful new product development. The work outlines the critical steps and systematic approaches needed to navigate the complex stages of product innovation. Focused on structured managerial strategies, the text delves into key procedures, including product protocol, to guide readers through effective decision-making and project execution. This paperback edition, published in 1997 by McGraw-Hill/Irwin, serves as a practical guide for those seeking to understand and implement robust new product development techniques.
Studiesalg.dk er en markedsplads hvor studerende i hele landet kan handle direkte med
hinanden.
Vores betalingsystem sikrer, at du både som køber og sælger er beskyttet, i alt lige fra
betaling, forsendelse og godkendelse af bøgerne.
Vi kræver MitID verificering af både sælger og køber. Dette er med til at sikre begge parter en god oplevelse og undgå svindel af enhver art.
Betal online med MobilePay. Vi opbevarer betalingen, og udbetaler først pengene til sælger når bøgerne er leveret og godkendt.
Sælg nemt dine bøger videre når du ikke længere har brug for dem. Med vores web-app er det nemt at scanne stregkoder og tage billeder af dine bøger.