Studiebog: Marketing Research

Marketing Research

Af Carl McDaniel, Roger Gates
ISBN13:
9780470414361
Udgave:
8. udgave, 2009 Bemærk: Findes i nyere udgave
Vejledende salgspris 575,00 kr.
Midlertidigt udsolgt

Produktdetaljer

Forfatter:
Carl McDaniel, Roger Gates
Forlag:
John Wiley And Sons Ltd
Udgave:
8
Udgivelsesår:
2009
Format:
Hæftet
Sideantal:
792
ISBN13:
9780470414361
ISBN10:
0470414367

Beskrivelse

In the 8th edition of Marketing Research, Carl McDaniel and Roger Gates bring real-world insights and practical experience directly into the classroom. Through the integration of actual data samples, industry expert perspectives, and detailed case studies, this text offers readers a thorough grounding in the essential techniques and concepts of market research. Drawing on years of hands-on experience, the authors focus on bridging theory with practice to empower students with the tools needed for critical decision-making. This edition is designed to help readers become effective consumers and practitioners of market research, offering clear examples and real-life scenarios that illuminate the dynamic field of modern marketing practices.

Andre kiggede også på

Nem og tryg handel

Studiesalg.dk er en markedsplads hvor studerende i hele landet kan handle direkte med hinanden.
Vores betalingsystem sikrer, at du både som køber og sælger er beskyttet, i alt lige fra betaling, forsendelse og godkendelse af bøgerne.

4.7 Fremragende

Bekræftet identitet

Vi kræver MitID verificering af både sælger og køber. Dette er med til at sikre begge parter en god oplevelse og undgå svindel af enhver art.

Hurtig og sikker bestilling

Betal online med MobilePay. Vi opbevarer betalingen, og udbetaler først pengene til sælger når bøgerne er leveret og godkendt.

Nemt at sælge

Sælg nemt dine bøger videre når du ikke længere har brug for dem. Med vores web-app er det nemt at scanne stregkoder og tage billeder af dine bøger.

I samarbejde med
SafePay Nordic
Vares stand
Her kan du læse mere om hvordan en vares stand er defineret.
  • Perfekt stand

    Perfekt stand

    Bogen har ingen, eller kun få, ubetydelige tegn på at have været anvendt. Ingen noter, skrammer eller pletter.

  • God stand

    God stand

    Ingen fejl eller mangler, der har betydning for bogens anvendelse. Overstregninger kan forekomme, men al skrift er synlig.

  • Slidt stand

    Slidt stand

    Tydeligt slidt, og kan måske have væsentlige defekter som løssrevne sider, eller kuglepensnoter.

Vælg blandt annoncer
Marketing Research - 8. udgave, 2009