In the 8th edition of Marketing Research, Carl McDaniel and Roger Gates bring real-world insights and practical experience directly into the classroom. Through the integration of actual data samples, industry expert perspectives, and detailed case studies, this text offers readers a thorough grounding in the essential techniques and concepts of market research. Drawing on years of hands-on experience, the authors focus on bridging theory with practice to empower students with the tools needed for critical decision-making. This edition is designed to help readers become effective consumers and practitioners of market research, offering clear examples and real-life scenarios that illuminate the dynamic field of modern marketing practices.
Studiesalg.dk er en markedsplads hvor studerende i hele landet kan handle direkte med
hinanden.
Vores betalingsystem sikrer, at du både som køber og sælger er beskyttet, i alt lige fra
betaling, forsendelse og godkendelse af bøgerne.
Vi kræver MitID verificering af både sælger og køber. Dette er med til at sikre begge parter en god oplevelse og undgå svindel af enhver art.
Betal online med MobilePay. Vi opbevarer betalingen, og udbetaler først pengene til sælger når bøgerne er leveret og godkendt.
Sælg nemt dine bøger videre når du ikke længere har brug for dem. Med vores web-app er det nemt at scanne stregkoder og tage billeder af dine bøger.