Studiebog: Marketing Research

Marketing Research

Af Carl D. McDaniel, Roger Gates
ISBN13:
9781118112717
Udgave:
2012
Midlertidigt udsolgt

Produktdetaljer

Forfatter:
Carl D. McDaniel, Roger Gates
Forlag:
John Wiley & Sons Incorporated
Udgivelsesår:
2012
Format:
Hæftet
Sprog:
English
Sideantal:
736
ISBN13:
9781118112717
ISBN10:
1118112717

Beskrivelse

"Marketing Research" by Carl D. McDaniel and Roger Gates equips readers with the practical tools needed to apply marketing research in today’s dynamic business environment. This edition focuses on real-world applications, drawing on authentic data, people, and research experiences to bridge the gap between theory and practice. The text offers expanded coverage of mobile applications, data mining, and analytics, while also exploring the growing impact of social media platforms such as Facebook and Twitter on marketing research. With insights into conducting effective focus groups and developing robust questionnaires, the authors share proven strategies derived from their extensive experience and research partnerships. At 736 pages, this paperback edition published by John Wiley & Sons Incorporated in 2012 remains an essential resource for anyone looking to deepen their understanding of marketing research in practical settings.

Andre kiggede også på

Nem og tryg handel

Studiesalg.dk er en markedsplads hvor studerende i hele landet kan handle direkte med hinanden.
Vores betalingsystem sikrer, at du både som køber og sælger er beskyttet, i alt lige fra betaling, forsendelse og godkendelse af bøgerne.

4.7 Fremragende

Bekræftet identitet

Vi kræver MitID verificering af både sælger og køber. Dette er med til at sikre begge parter en god oplevelse og undgå svindel af enhver art.

Hurtig og sikker bestilling

Betal online med MobilePay. Vi opbevarer betalingen, og udbetaler først pengene til sælger når bøgerne er leveret og godkendt.

Nemt at sælge

Sælg nemt dine bøger videre når du ikke længere har brug for dem. Med vores web-app er det nemt at scanne stregkoder og tage billeder af dine bøger.

I samarbejde med
SafePay Nordic
Vares stand
Her kan du læse mere om hvordan en vares stand er defineret.
  • Perfekt stand

    Perfekt stand

    Bogen har ingen, eller kun få, ubetydelige tegn på at have været anvendt. Ingen noter, skrammer eller pletter.

  • God stand

    God stand

    Ingen fejl eller mangler, der har betydning for bogens anvendelse. Overstregninger kan forekomme, men al skrift er synlig.

  • Slidt stand

    Slidt stand

    Tydeligt slidt, og kan måske have væsentlige defekter som løssrevne sider, eller kuglepensnoter.

Vælg blandt annoncer
Marketing Research - 2012