The Marketing of Sport by John Beech and Simon Chadwick delivers a comprehensive, forward-thinking exploration of the dynamic field of sport marketing. Published in 2006 by Pearson Education Limited as a 592-page paperback, the book draws on the expertise of leading international academics to provide insightful analysis and discussion. The text examines a range of pivotal topics - from sponsorship and endorsements to branding, fan behavior, merchandising, ticketing, and the globalisation of sport. Through its thoughtful structure and diverse perspectives, this book offers valuable, real-world case studies and analyses that are essential for understanding the strategic landscape of sports marketing.
Studiesalg.dk er en markedsplads hvor studerende i hele landet kan handle direkte med
hinanden.
Vores betalingsystem sikrer, at du både som køber og sælger er beskyttet, i alt lige fra
betaling, forsendelse og godkendelse af bøgerne.
Vi kræver MitID verificering af både sælger og køber. Dette er med til at sikre begge parter en god oplevelse og undgå svindel af enhver art.
Betal online med MobilePay. Vi opbevarer betalingen, og udbetaler først pengene til sælger når bøgerne er leveret og godkendt.
Sælg nemt dine bøger videre når du ikke længere har brug for dem. Med vores web-app er det nemt at scanne stregkoder og tage billeder af dine bøger.