Studiebog: Marketing of Sport

Marketing of Sport

Af Simon Chadwick, John Beech
ISBN13:
9780273688266
Udgave:
2006
Vejledende salgspris 715,00 kr.
Midlertidigt udsolgt

Produktdetaljer

Forfatter:
Simon Chadwick, John Beech
Forlag:
Pearson Education, Limited
Udgivelsesår:
2006
Format:
Hæftet
Sprog:
English
Sideantal:
592
ISBN13:
9780273688266
ISBN10:
027368826X

Beskrivelse

The Marketing of Sport by John Beech and Simon Chadwick delivers a comprehensive, forward-thinking exploration of the dynamic field of sport marketing. Published in 2006 by Pearson Education Limited as a 592-page paperback, the book draws on the expertise of leading international academics to provide insightful analysis and discussion. The text examines a range of pivotal topics - from sponsorship and endorsements to branding, fan behavior, merchandising, ticketing, and the globalisation of sport. Through its thoughtful structure and diverse perspectives, this book offers valuable, real-world case studies and analyses that are essential for understanding the strategic landscape of sports marketing.

Andre kiggede også på

Nem og tryg handel

Studiesalg.dk er en markedsplads hvor studerende i hele landet kan handle direkte med hinanden.
Vores betalingsystem sikrer, at du både som køber og sælger er beskyttet, i alt lige fra betaling, forsendelse og godkendelse af bøgerne.

4.7 Fremragende

Bekræftet identitet

Vi kræver MitID verificering af både sælger og køber. Dette er med til at sikre begge parter en god oplevelse og undgå svindel af enhver art.

Hurtig og sikker bestilling

Betal online med MobilePay. Vi opbevarer betalingen, og udbetaler først pengene til sælger når bøgerne er leveret og godkendt.

Nemt at sælge

Sælg nemt dine bøger videre når du ikke længere har brug for dem. Med vores web-app er det nemt at scanne stregkoder og tage billeder af dine bøger.

I samarbejde med
SafePay Nordic
Vares stand
Her kan du læse mere om hvordan en vares stand er defineret.
  • Perfekt stand

    Perfekt stand

    Bogen har ingen, eller kun få, ubetydelige tegn på at have været anvendt. Ingen noter, skrammer eller pletter.

  • God stand

    God stand

    Ingen fejl eller mangler, der har betydning for bogens anvendelse. Overstregninger kan forekomme, men al skrift er synlig.

  • Slidt stand

    Slidt stand

    Tydeligt slidt, og kan måske have væsentlige defekter som løssrevne sider, eller kuglepensnoter.

Vælg blandt annoncer
Marketing of Sport - 2006