Marketing Management: A Relationship Approach is a definitive guide by Svend Hollensen that blends the essentials of relationship marketing with traditional strategies. Written primarily for students, the book carefully outlines how merging these perspectives can lead to the creation of effective and efficient marketing plans. This comprehensive text offers in-depth insights into the dynamic landscape of marketing management. With a strong focus on practical application, it equips readers with the tools needed to navigate and excel within today’s competitive market environment.
Studiesalg.dk er en markedsplads hvor studerende i hele landet kan handle direkte med
hinanden.
Vores betalingsystem sikrer, at du både som køber og sælger er beskyttet, i alt lige fra
betaling, forsendelse og godkendelse af bøgerne.
Vi kræver MitID verificering af både sælger og køber. Dette er med til at sikre begge parter en god oplevelse og undgå svindel af enhver art.
Betal online med MobilePay. Vi opbevarer betalingen, og udbetaler først pengene til sælger når bøgerne er leveret og godkendt.
Sælg nemt dine bøger videre når du ikke længere har brug for dem. Med vores web-app er det nemt at scanne stregkoder og tage billeder af dine bøger.